Unul dintre cele mai mari branduri de supermarketuri va dispărea din România. Ce apare în loc
Până la finalul anului 2017 brandul trebuie să dispară de pe piaţă. La un total de circa 80 de magazine şi un total de zece luni rămase din acest an, ritmul ar putea fi de 8-10 unităţi redeschise în fiecare lună.
Grupul a preluat reţeaua de supermarketuri în România în decembrie 2015 într-o tranzacţie de aproape 100 mil. euro. Consiliul Concurenţei a aprobat apoi în vara anului trecut mutarea, cu anumite condiţii. Din momentul în care grupul francez a primit acordul Concurenţei, compania a anunţat că va transforma toate magazinele, brandul urmând a dispărea de pe piaţă în acest an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro