UPS, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de curierat, mizează pe exporturile companiilor româneşti pentru a creşte businessul local

Autor: Miruna Diaconu Postat la 17 iunie 2024 58 afişări

UPS România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de curierat, parte din grupul american cu acelaşi nume, mizează pe exporturile companiilor româneşti pentru a-şi creşte businessul local.

UPS, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de curierat, mizează pe exporturile companiilor româneşti pentru a creşte businessul local

România este o piaţă emergentă de comerţ electronic transfrontalier şi există multe oportunităţi de dezvoltare a acestui segment în contextul în care e-commerce-ul se află pe un trend ascendent.

UPS România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de curierat, parte din grupul american cu acelaşi nume, mizează pe exporturile companiilor româneşti pentru a-şi creşte businessul local.

„Exporturile rămân motorul de creştere al afacerii noastre în România şi suntem încrezători în capacitatea noastră de a continua să deservim piaţa locală, indiferent de circumstanţele economice actuale. Obiectivul nostru este de a oferi cele mai bune şi de calitate soluţii şi servicii din industrie. În viitor, dorim să creştem businessul în toate segmentele şi să valorificăm oportunităţile oferite de între­prinderile mici şi mijlocii (IMM-uri), de sectorul serviciilor medicale şi de creşterea de pe pieţele emergente, oferind companiilor româneşti un acces mai flexibil la alte pieţe europene“, spun reprezentanţii UPS pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din economie.

România are potenţial de creşte, adaugă aceştia, şi există multe opor­tunităţi de dezvoltare a IMM-urilor. România este o piaţă emergentă de comerţ electronic transfrontalier şi există multe oportunităţi de dezvoltare a acestui segment în contextul în care e-commerce-ul se află pe un trend ascendent.

„Obiectivul nostru este să fim pe primul loc în topul preferinţelor companiilor din România, ca furnizorul care poate ajuta cel mai bine companiile să rezolve şi să depăşească provocările de transport/logistică la nivel global“, adaugă reprezentanţii UPS.

În 2022, ultimul an pentru care există date publice, UPS România a încheiat cu venituri de 211 milioane lei, în creştere cu peste 5% faţă de anul anterior. Reprezentanţii companiei locale spun că anul 2023 a fost unul al rezilienţei.

„În 2023, ne-am confruntat cu turbulenţe semnificative, inclusiv presiuni economice, tensiuni geopolitice în creştere, inflaţie ridicată, schimbarea comportamentelor de cumpărare ale consumatorilor. Ne aşteptăm ca situaţia economică globală să se îmbunătăţească treptat pe parcursul anului 2024.“

UPS a intrat pe piaţa din România în 1990, iar în prezent oferă servicii şi conexiuni la reţeaua globală UPS din aeroporturile din Cluj-Napoca, Bucureşti-Otopeni şi Timişoara.

Mai multe companii de curierat au început să mizeze pe livrările cross-border, peste graniţă, printre care se numără şi FAN Courier, liderul pieţei, şi Cargus. Livrările transfrontaliere au crescut ca urmare a dezvoltării e-commerce-ului, prin care mulţi comercianţi au putut accesa pieţe unde înainte nu puteau intra fără a avea prezenţă fizică în ţara respectivă. În prezent, o bună parte din volumele livrărilor cross-border sunt realizate de comercianţii străini către piaţa locală, însă există potenţial de creştere a comercianţilor români către pieţele externe.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
UPS,
curierat,
exporturi,
companii romanesti,
comert

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.