Venituri de peste 3 milioane de lei în 2019 pentru producătorul de vinuri Villa Vinèa

Autor: Andra Stroe Postat la 05 martie 2020 227 afişări

Venituri de peste 3 milioane de lei în 2019 pentru producătorul de vinuri Villa Vinèa

Producătorul de vinuri Villa Vinèa, din judeţul Mureş, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 3 milioane de lei, cu aproximativ 23% mai mult comparativ cu anul precedent. Creşterea netăde 600.000 de lei este cea mai mare înregistrată de cramă în ultimii cinci ani. Rezultatele financiare se datorează dezvoltării relaţiei cu distribuitoriişi clienţii locali, care au generat un plus de 34% faţă de 2018, iar zonele care conduc în termen de vânzări sunt Mureş şi Bucureşti, unde, de altfel, crama este bine reprezentată de câţiva ani. O creştere relevantă, de 44%, a fost înregistrată de către gama de top, Selection, sub umbrela căreia stau cele mai căutate vinuri Villa Vinèa - Diamant, cupaj de Fetească Albă şi Fetească Regală, spumantul Cuvée Celest, realizat după metoda tradiţională, şi Rubin, cupaj din Merlot, Zweigelt şi FeteascăNeagră.

Un procent de 50 din vânzările de vin îmbuteliat, aferente anului 2019 a fost reprezentat desegmentul HoReCa, aproximativ 25% de segmentul de retail modernşi 20% de magazinele proprii. Cea mai spectaculoasă creştere procentuală, însă, a fost a turismului oenologic, unde încasările au fost cu 75% mai mari, iar numărul vizitatorilor s-a triplat faţăde 2018, ajungând la aproximativ 1.500. „2019 a fost bun, din punct de vedere financiar, pentru noi, întrucât s-au simţit roadele muncii celor mai recenţi ani. Villa Vinèa este o afacere locală, aflată în faza de dezvoltare, aşa că o mare parte din veniturile noastre sunt direcţionate spre investiţii în tehnologie şi echipamente, susţinerea dezvoltării resurselor umaneşi comunicarea brandului. Prioritatea noastră pentru 2020 este să creştem eficienţa cramei şi calitatea vinurilor, menţinând producţia la cote similare. Bineînţeles, rămânem fideli angajamentului nostru de a deveni liderul categoriei de vinuri albe, aromatice, din România”, declarăMircea Matei, director general Villa Vinèa. Pentru anul 2020, producătorul se va concentra pe piaţa locală, unde îşi propune consolidareazonelor de distribuţie, a canalelor HoReCa şi a prezenţei în magazinele specializate, precum şi extinderea în judeţe noi, ca Iaşi, Suceava, Vâlcea, Dolj. În ceea ce priveşte turismul viticol, reprezentanţii cramei vizează o creştere de 40% a pachetelor de degustare vândute. „Fie că sunt români sau străini, turiştii sunt extrem de importanţi pentru noi, deoarece joacă un rol relevant în dezvoltarea notorietăţii cramei şi a ataşamentului faţă de brand - metrice extrem de valoroase, în această fază a afacerii.”, declarăMircea Matei.

Până la sfârşitul anului, Villa Vinèa preconizează o creştere de aproximativ 20-25% a cifrei de afaceri, care să o aducă mai aproape de pragul de 1 milion de euro, pe care compania îşi propune să îl atingă în 2021.

Crama Villa Vinèa a fost fondatăîn 2004, în Valea Târnavelor, de către Heiner Obberauch, proprietarul Salewa Group, care include branduri precum Oberalp, Salewa Sport, Pomoca, WildCountry. Cu o suprafaţăde 70 de hectare, pe care sunt cultivate soiuri locale şi internaţionale de struguri - Sauvignon Blanc, Riesling, Gewürztraminer, Pinot Noir, MerlotşiKerner -, compania produce în prezent 20 de vinuri, grupate în trei game: Premium, Selection şi V2.Producţia anuală Villa Vinèa este de aproximativ 250.000 de litri.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vinuri,
producator,
venituri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.