Veniturile din servicii ale Vodafone pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 01 februarie 2018 132 afişări

Vodafone România a înregistrat 9.944.595 de clienţi în total la 31 decembrie 2017, reprezentând o creştere de 5,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienţi, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Veniturile din servicii ale Vodafone pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro

ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent. Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creştere cu 2,2% faţă de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La 31 decembrie 2017, abonaţii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienţi ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporţiile înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Supremaţia reţelei noastre Supernet™ 4,5G atât pe serviciile de voce, cât şi de date, reconfirmată de cea mai recentă certificare Best in Test, este recunoscută şi de clienţii tot mai numeroşi care aleg serviciile noastre. Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creştere puternică a bazei de clienţi, pe fondul creşterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienţilor de servicii 4G, care s-a extins cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”.

Vodafone România a fost certificată de către auditorul independent P3 communications drept cea mai performantă reţea mobilă din România, pentru calitatea şi performanţa serviciilor sale de voce şi date mobile, pentru al patrulea an consecutiv. Operatorul a obţinut şi cel mai mare scor pentru serviciile de date mobile şi oferă cea mai bună experienţă de navigare pe internet şi de utilizare YouTube, comparativ cu ceilalţi operatori.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de ţări, 49 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India şi toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vodafone,
venituri,
servicii

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.