Vodafone România, venituri de peste 900 de milioane de euro în 2019. Care au fost principalele borne ale companiei anul trecut
Vodafone România anunţă principalii indicatori financiari pentru anul financiar încheiat la 31 martie 2020, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc. Ca urmare a finalizării procesului de achiziţie a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest an includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC România. Veniturile totale ale companiei sunt de 905 milioane de euro în anul financiar încheiat la 31 martie 2020.
Acest an fiscal a fost unul important, spun reprezentanţii companiei într-un comunicat, deoarece Vodafone a achiziţionat UPC în august 2019 şi a devenit un jucător convergent major pe piaţă. „ Am lansat prima ofertă comercială convergentă la începutul lunii septembrie 2019 şi am finalizat extrem de rapid procesul de fuziune în doar câteva luni”, spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România. De la achiziţia UPC, baza consolidată de clienţi cu servicii fixe broadband a crescut cu 18.000, atingând o valoare de 702.000 de clienţi. Valoarea ARPU mobil a fost de 5,1 euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2020, înregistrând o scădere de -0.2% faţă de anul trecut.
Printre realizări se numără şi lansarea primei reţele 5G din ţară şi extinderea pe piaţa IoT.
„La sfârşitul acestui an financiar, ne-am adaptat strategia şi modul de lucru pentru a face faţă acestei crize sanitare şi sociale fără precedent. Am continuat să investim şi să creştem capacităţile reţelelor noastre pentru a menţine România conectată. De la începutul pandemiei, am investit toate eforturile pentru a ne proteja angajaţii, pentru a dezvolta soluţii fiabile de comunicaţii pentru toţi clienţii noştri astfel încât aceştia să-şi poată desfăşura în continuare viaţa personală şi profesională fără probleme. Iniţiativele noastre s-au concentrat pe sprijinirea întregii societăţi româneşti, de la furnizarea accesului la educaţie online, până la donaţii semnificative şi sprijin pentru instituţiile medicale şi autorităţile statului. Vom continua să ne intensificăm eforturile în sprijinul societăţii digitale româneşti, fie că este vorba de companii, autorităţi şi instituţii medicale, precum şi clienţi rezidenţiali, prin asigurarea serviciilor de comunicaţii capabile să-i ajute pe toţi să depăşească mai bine situaţia generată de acest nou context”, adaugă Murielle Lorilloux.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro