VTEX plănuieşte să investească 4 milioane de dolari în România în următorii doi ani

Autor: Andra Stroe Postat la 05 februarie 2020 62 afişări

VTEX plănuieşte să investească 4 milioane de dolari în România în următorii doi ani

VTEX, furnizor global al platformei unificate de comerţ pentru companii mari, cu operaţiuni în 28 de ţări, va investi în următorii doi ani 4 milioane de dolari pentru dezvoltare în România. VTEX a alocat 1,5 milioane de dolari pentru investiţii anul acesta şi 2,5 milioane de dolari în 2021.

„Investiţiile de anul acesta vor sprijini consolidarea proiectelor existente în România şi crearea unei echipe locale puternice, formată doar din cei mai buni oameni din domeniu. Urmărim crearea de parteneriate solide cu agenţii precum Zitec, cu ajutorul cărora să devenim un lider în ţară şi apoi în regiune. Obiectivul este să accelerăm extinderea şi livrarea de noi proiecte pentru retaileri importanţi din eCommerce-ul local şi regional, a căror creştere o putem susţine cu platforma noastră de comerţ unificată, scalabilă, securizată şi globală”, spune Cristi Movilă, country manager VTEX România. Biroul VTEX din România va fi centru de extindere al companiei în regiune, în Europa Centrală şi de Est.

În 2019, VTEX a investit în România 1 milion de dolari în localizarea produsului, în consolidarea echipei şi în acţiuni menite să sprijine dezvoltarea pieţei locale de eCommerce. Anul trecut, compania a lansat un program unic de training, audit şi consultanţă, VTEX Partner Insights, pe care VTEX îl implementează în companiile mari şi în cele care au o abordare omnichannel, interesate să-şi crească vânzările şi să se dezvolte rapid.

La nivel global, VTEX s-a axat, în ultimii cinci ani, pe construirea unei platforme care să permită dezvoltarea comerţului global prin unificarea operaţiunilor clienţilor online şi offline, iar investiţiile viitoare vor oferi soluţii de tip unified commerce îmbunătăţite. VTEX îşi propune să accelereze şi mai mult extinderea, în direcţia inovării de produs şi a dezvoltării specifice fiecărei ţări.

„Sub presiunea clienţilor, care îşi doresc o experienţă de shopping unitară între canalele online şi offline, retailerii şi brandurile au nevoie, în dezvoltarea lor în eCommerce, de fiabilitate şi capacitatea de a-şi testa propriile inovaţii. Soluţia VTEX, nativă în cloud şi foarte uşor customizabilă, le oferă pe ambele şi mai mult, VTEX fiind principalul partener de creştere al marilor jucători din eCommerce”, spune Cristi Movilă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
dezvoltare,
comert

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.