Youni, care a dezvoltat o tehnologie AI pentru pregătirea elevilor şi admiterea la universităţi, lansează Youni Benefits care integrează un pachet de servicii ce pot îmbunătăţi oportunităţile educaţionale pentru copiii angajaţilor
Start-up-ul local Youni, care a dezvoltat platforma Younichoice.com prin intermediul căreia ajută elevii să-şi găsească facultatea potrivită la nivel internaţional, lansează Youni Benefits prin care doreşte să transforme modul în care companiile îşi pot sprijini angajaţii care sunt părinţi, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Andrei Nicolae şi Ştefan Ţăpescu, cofondatori ai Youni, au anunţat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, difuzată la finalul lunii septembrie, că urmează să lanseze două produse noi bazate pe AI care vor ajuta Youni să crească în continuare.
„Companiile care aleg Youni Benefits vor putea să le ofere copiilor angajaţilor acces la consiliere educaţională personalizată, programe de descoperire vocaţională, meditaţii la matematică şi sprijin pentru admiterea la universitate”, au transmis reprezentanţii start-up-ului românesc.
Astfel, angajaţii companiilor pot identifica care e cea mai potrivită carieră pentru copiii lor şi cum îi pot pregăti dacă vor să îi îndrume studieze la universităţi din afara ţării. „Prin mentorat personalizat, elevii primesc resursele necesare pentru a obţine rezultate academice bune şi pentru a explora posibile cariere.
Spre exemplu, programele de meditaţii avansate la matematică oferă sprijin elevilor din clasele 4-12, asigurându-le o bază solidă la această materie.”
De asemenea, platforma Youni pentru SAT Preparation asigură pregătirea pentru examenul SAT necesar la admiterea la studii superioare în SUA, au mai spus reprezentanţii Youni.
„La Youni, credem că investiţia în educaţie este o investiţie în viitor. Prin noile noastre programe susţinem tinerii şi, în acelaşi timp, consolidăm legătura dintre angajatori şi angajaţi, contribuind astfel la o cultură a sprijinului şi succesului comun”, a spus Andrei Nicolae, fondator şi CEO Youni.
Youni propune mai multe modele de colaborare, precum sponsorizări directe, deduceri salariale pentru angajaţi şi planuri de co-plată.
„Prin această iniţiativă, Youni răspunde unei preocupări majore a părinţilor: echilibrul dintre viaţa profesională solicitantă şi nevoile educaţionale ale copiilor. Angajaţii se simt susţinuţi, având certitudinea că organizaţia lor investeşte în viitorul copiilor lor. Această abordare duce la o implicare crescută, la satisfacţie sporită şi la o retenţie mai mare a angajaţilor”, a adăugat Andrei Nicolae.
Potrivit acestuia, Youni oferă pachete flexibile pentru a răspunde nevoilor diverse ale tinerilor. „Pentru elevii din clasele 4-8, există un pachet de meditaţii la matematică. Pentru elevii de liceu, Youni oferă consiliere educaţională personalizată, sprijin pentru aplicarea la universitatati din străinătate şi pregătire pentru examenele de tip SAT şi IELTS. Aceste pachete sunt concepute pentru a oferi elevilor un avantaj competitiv în parcursul lor academic, costurile variind între 1.200 şi 2.000 de euro anual per elev.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro