YouTube ascunde butonul „Omite”, pentru reclame, şi pe mobil
YouTube a început să elimine butonul „Omite” reclamele, ceea ce îi obligă pe utilizatori să aştepte pe tot parcursul acestora, pentru a vedea clipul dorit, scrie Android Police.
YouTube a introdus o nouă schimbare în modul în care afişează opţiunea de a sări peste reclame, eliminând temporizatorul care indică momentul când utilizatorii pot omite reclamele.
În ultimele zile, utilizatorii de pe desktop au observat un dreptunghi gri care acoperă butonul „Skip Ad” până când acesta devine utilizabil, fără a oferi o indicaţie vizuală clară a timpului rămas.
Această schimbare pare să fie introdusă treptat şi pe aplicaţia YouTube pentru Android, unde temporizatorul lipseşte complet, deşi nu este acoperit de vreun dreptunghi.
Eliminarea temporizatorului poate crea impresia că reclamele nu pot fi omise, încurajând utilizatorii să vizioneze reclamele mai mult timp. Cu toate acestea, butonul „Omite” apare în continuare după câteva secunde.
Modificarea poate deveni o caracteristică permanentă pe platformă, în condiţiile în care YouTube continuă să testeze şi să ajusteze modalităţile de afişare a reclamelor. În acest caz, ne referim strict la conturile gratuite.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro