ZF Ecosistemul Marketplace. O nişă mereu profitabilă, gadgeturile românilor: iCover, o afacere de familie lansată pe segmentul vânzărilor de accesorii pentru smartphone-uri, generează vânzări anuale de 2 mil. euro
Carmen Moise a fondat alături de soţul său, în 2015, iCover, un business de comercializare de accesorii din categoriile medium şi premium pentru telefoanele mobile.
♦ Afacerea iCover a fost începută în urma unei investiţii de 4.000 de euro, în 2015 ♦ Ulterior, businessul s-a dezvoltat şi în alte zone de vânzare, cum ar fi smartphone-urile, cât şi produsele şi accesoriile de gaming ♦ 70% din cifra de afaceri este generată de online.
Carmen Moise a fondat alături de soţul său, în 2015, iCover, un business de comercializare de accesorii din categoriile medium şi premium pentru telefoanele mobile. Antreprenoarea povesteşte că ideea a venit dintr-un hobby şi o oportunitate: o prietenă de familie era sales manager într-o companie în Anglia şi le-a propus o colaborare.
Au început cu o investiţie de 4.000 de euro şi cu 30 de produse şi, pentru că piaţa era şi atunci relativ saturată, au preferat să opteze pentru produse din categoria medie şi premium. Produsele pe care le-au avut iniţial au fost un portofel care putea deveni şi o geantă pentru smartphone, care avea husă şi funcţie de încărcare a telefonului, brăţări care aveau încorporate cabluri de încărcare. Importau, de asemenea, modele care includeau combinaţii de materiale şi pietre preţioase sau inserţii de aur.
Au continuat cu accesoriile pentru telefoane, iar ulterior, au început să vândă şi gadgeturi, accesorii pentru gaming, mobilier de gaming, articole de smarthome, cum ar fi prizele inteligente.
Produsele sunt aduse din Germania, Italia, Suedia, Statele Unite şi sunt comercializate în online, în retail, prin magazine proprii, cât şi prin intermediul unor parteneri.
„Cifra de afaceri s-a plasat în jurul a 2 milioane de euro în 2020, din care 70% reprezintă online-ul, iar restul retailul“, a spus Carmen Moise în cea mai recentă ediţie a emisiunii ZF Ecosistemul Markeptlace. Pe platforma Marketplace a eMAG sunt prezenţi din 2015, unde s-au dezvoltat treptat. În paralel, vând şi pe un site propriu. De asemenea, la scurt timp dupa lansare au deschis şi un punct fizic de lucru.
„Businessul este unul nişă, clienţii sunt cei care preferă produsele de calitate, nivel mediu spre high. Bucureştiul este o zonă care generează vânzări, dar sunt şi alte oraşe care generează vânzări semnificative, cum ar fi Aradul, Clujul. Există o predilecţie pe partea de mobilier şi accesorii de gaming, iar valoarea vânzării medii este de circa 800 de lei“, a spus Carmen Moise.
În prezent, sunt în curs de negociere pentru închirierea unui spaţiu comercial într-un mall din Bucureşti şi au început deja şi expansiunea peste hotare - prin intermediul Marketplace-ului au ajuns în Ungaria şi vizează în continuare şi piaţa din Bulgaria. „Ne propunem să menţinem direcţiile actuale, care clar sunt de succes, dar vrem să adăugăm şi noi direcţii, prin introducerea de branduri şi accesorii noi - vizăm acum, de pildă, zona de mobilier pentru copii“, descrie antreprenoarea planurile de dezvoltare a afacerii în continuare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro