ZF Mobilio: Trilulilu estimează că serviciul de conţinut muzical Zonga va ajunge la 100.000 de clienţi în 2 ani
Compania Trilulilu anticipează că va ajunge în următorii doi ani la 100.000 de abonaţi pentru Zonga, serviciul care permite utilizatorilor să acceseze contra cost conţinut muzical, a declarat unul dintre acţionarii Trilulilu, Sorin Biriş, la ZF Mobilio.
"Vrem să ajungem la 100.000 de abonaţi în doi ani. Este o cifră conservatoare. Noi mizăm de comoditatea utilizatorilor, care vor prefera să plătească un abonament de până la 5 euro/lună decât să caute pe net o anumită melodie şi să o descarce, ocazie cu care poate îşi poate infecta terminalul cu vreun virus", a spus Biriş la ZF Mobilio.
Prin intermediul Zonga clienţii au acces la peste 16 milioane de melodii ale artiştilor români si internaţionali, prin parteneriatele încheiate cu case de discuri precum Universal Music, Sony Music, Warner Music, EMI, Cat Music, Roton, Mediapro Music şi altele.
Zonga include peste două milioane de albume şi single-uri, aparţinând unui numar de 1,2 milioane de artişti.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro