100 Cele mai puternice femei din business. Diana Baicu, director general, Top Line Europa
Cifră de afaceri (2023): 17,8 mil. Euro
Profit: 1,77 mil. Euro
Număr de angajaţi (2023): 212
► În urmă cu două decenii, trecusem deja de primele etape ale călătoriei în industria frumuseţii, in cadrul Top Line. Această călătorie nu a fost doar despre un simplu business, ci despre visul de a pune bazele industriei de frumuseţe profesională în România. Mi-am dorit întotdeauna ca, alături de echipa Top Line, să aduc inovaţie, să promovez excelenţa şi să creez o platformă pentru profesioniştii din domeniul frumuseţii, unde să îşi dezvolte abilităţile şi să-şi exprime creativitatea. Am văzut un mare potenţial în acest domeniu şi am crezut întotdeauna că România poate deveni un hotspot important în reţeaua internaţională a industriei de înfrumuseţare. De-a lungul anilor, am văzut cum visurile mele au influenţat nu doar parcursul meu profesional, ci şi întreaga echipă şi comunitatea din jurul nostru. Ele au fost şi sunt parte integrantă a unei viziuni mai mari pentru o industrie mai puternică, mai vibrantă şi mai inovatoare în România. Vom continua să construim această viziune, deoarece cred cu tărie că frumuseţea este unul dintre cele mai puternice instrumente de transformare pentru oameni, care poate aduce lumină şi încredere în vieţile acestora.
► În multe privinţe, realitatea a depăşit cu mult aşteptările mele iniţiale, întrucât mi-a oferit oportunităţi şi experienţe transformatoare, pe care nu le anticipasem. Fireşte, au existat multe provocări, situaţii limită în care ne-am aflat, însă am avut întotdeauna alături o echipă profesionistă cu care le-am gestionat cu succes.
► Am o viziune optimistă pentru evoluţia industriei noastre şi a mediului de afaceri din România. Vom asista cu siguranţă la o creştere continuă a cererii pentru produse sustenabile, naturale şi personalizate. Consumatorii devin din ce în ce mai conştienţi de ingredientele pe care le folosesc şi de impactul lor asupra mediului şi sănătăţii. Top Line adoptă soluţii sustenabile de foarte mult timp şi suntem mândri că am fost primii care au susţinut conceptul de Clean Beauty şi le-au oferit consumatorilor alternative de calitate şi prietenoase cu mediul. Cred că tehnologiile emergente, digitalizarea şi conectivitatea în mediul de afaceri românesc, dar şi inteligenţa artificială şi realitatea augmentată, vor juca un rol tot mai important în modul în care interacţionăm cu clienţii şi în felul în care dezvoltăm şi promovăm produsele noastre.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro