100 tineri manageri de top. Vlad Vlădescu, PepsiCo România
Vlad Vlădescu, East Balkans Snacks Marketing Manager, PepsiCo România, 36 de ani
Cifră de afaceri (2022)*: 553 mil. euro
Profit net (2022)*: 25,5 mil. euro
Număr de angajaţi: 1.500
*conform datelor de la Ministerul Finanţelor, aferente afacerilor Quadrant şi Starfood
„Apreciez cel mai mult la colegii mei pasiunea pentru branduri, faptul că acţionează ca GM pe businessul de care se ocupă, proactivitatea şi capacitatea rapidă de reacţie şi răspuns la schimbările pieţei. În general, ca defecte nu pot tolera lipsa de integritate şi atitudinile negative, părtinitoare, «bârfa» ce poate afecta moralul echipelor.”
Cu peste 13 ani de experienţă în marketing, Vlad Vlădescu a creat şi dezvoltat mărci, contribuind la expansiunea businessurilor în sectoare precum FMCG şi automotive. El spune că provocările cele mai mari sunt să rămână concentrat pe ceea ce contează - priorităţi, învăţarea continuă într-un mediu informaţional aglomerat, networking -, păstrarea şi creşterea „reţelei”. „Le depăşesc prin diferite abordări cum ar fi disciplina şi consistenţa; folosirea unor aplicaţii care mă ajută să acumulez informaţie rapid şi, nu în ultimul rând, să îmi aloc timp în mod conştient pentru networking.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro