Armele de contraatac ale Burger King pentru scaderea bonului de casa
Reteaua de restaurante fast-food Burger King a ajuns la al noualea spatiu al retelei, pe care il deschide in Piata Romana (Bucuresti). Anul acesta "bonul de casa a scazut, pentru ca pentru majoritatea clientilor masa in oras este o placere si nu o necesitate", spune Monica Eftimie, director de marketing Atlantic Restaurant System, operatorul Burger King pe piata romaneasca.
Totusi, reducerea valorii bonurilor de casa a fost compensata de cresterea numarului de clienti, in unele spatii si cu 30%, completeaza Eftimie. Ea este de parere ca numarul mai mare de clienti se datoreaza pe de o parte vizibilitatii mai mari a retelei - din prisma campaniilor desfasurate - dar si a faptului ca "exista un segment de clienti care au migrat spre spatiile noastre dinspre alte restaurantele".
Reteaua Burger King a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 3 milioane de euro si pierderi de 1 milion de euro iar asteptarile pentru rezultatele financiare pentru 2010 se plaseaza la acelasi nivel.
Pe piata de fast-food, cea mai consistenta felie este adjudecata de retelele McDonald's, care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 99,5 milioane de euro si KFC, care a avut in primul semestru din acest an afaceri de 24 de milioane de euro.
Sondaj Știu
Ești de acord ca viitorul Președinte să dizolve Parlamentul, pentru a reflecta voința de acum a electoratului?
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro