„Aspir să progresez în roluri de conducere şi să am un impact semnificativ asupra rezultatelor financiare ale organizaţiei.“
...spune Andreea State, head of CDT NIN & Diary South-Eastern Europe, Nestlé România, un rol multi-market in-tegrând pe lângă România, Bulgaria, AdriaticA şi Ucraina şi Moldova. A preluat această funcţie anul trecut, iar întregul său parcurs profesional a fost dezvoltat în cadrul companiei Nestlé.
Andreea State, Head of CDT NIN & Diary South-Eastern Europe, NESTLÉ ROMANIA
Cifră de afaceri (2022): 1,2 mld. lei
Profit net (2022): 109,9 mil. lei
Vârstă: 38 de ani
Număr de angajaţi: 552
O poziţie de internship este cea care a croit destinul în cariera Andreei State, care a absolvit cursurile secţiei de Comunicare şi Relaţii Publice în cadrul SNSPA şi ale programului de master în marketing Internaţional din cadrul ASE. În 2008, ultimul an de facultate, s-a alăturat companiei ca trainee, primul program de trainee organizat de Nestlé România, numit „People building brands”. La sfârşitul acestui program, a rămas în echipa de marketing Nescafé, unde a ocupat poziţii de assistant, junior şi brand manager pentru Nescafé 3in1 şi Nesquik cacao pudră. După 5 ani de marketing, în 2013, a continuat călătoria în departamentul corporate CDT ca manager canal hyper-market & supermarket, iar în 2017 a preluat rolul de key account manager IKA & eCommerce gestionând mai mulţi clienţi (Carrefour, Lidl, Metro, Selgros, eMAG) pe parcursul a 4 ani. În 2021, a revenit în marketing ocupând poziţia de group brand manager confectionery South East market (rol multi-market integrând Romania, Bulgaria şi ţările adri-atice). Iar din 2023 este head of commercial development team în cadrul Nestlé Nutrition South East Europe, tot un rol multi-market integrând pe lângă România, Bulgaria, Adriatica şi Ucraina şi Moldova.
1. Care este obiectivul de carieră pe care îl aveţi în prezent?
Obiectivul meu profesional este să maximizez abilităţile şi experienţa mea pentru a stimula creşterea afacerii, a dezvolta strategii eficiente de marketing comercial şi a îmbunătăţi vizibilitatea brandurilor Nestlé. Îmi propun să contribui la succesul companiei prin utilizarea abilităţilor mele puternice de analiză şi rezolvare a problemelor, prin comunicare şi negociere excelentă şi prin demonstrarea unui istoric dovedit în atingerea obiectivelor de vânzări. În cele din urmă, aspir să progresez în roluri de conducere şi să am un impact semnificativ asupra rezultatelor finan-ciare ale organizaţiei.
2. Care sunt principalele provocări pe care le aveţi în atingerea acestuia şi cum v-aţi propus să le depăşiţi?
Provocările principale în atingerea acestui obiectiv includ concurenţa intensă, preferinţele consumatorilor în schimbare şi tehnologiile în evoluţie. Pentru a le depăşi, propun următoarele strategii: învăţare continuă, cercetare de piaţă, colaborare, abordare bazată pe date şi flexibilitate. Prin implementarea acestor strategii, pot atinge obiec-tivul meu de a stimula creşterea afacerii, dezvolta strategii eficiente de marketing comercial şi îmbunătăţi vizibili-tatea brandurilor Nestlé.
3. Cum arată săptămâna/ziua de lucru ideală pentru dvs., în contextul actual?
Apreciez flexibilitatea şi modul hibrid de lucru de acasă şi de la birou, care îmi oferă posibilitatea de a-mi îndeplini toate sarcinile şi de a fi prezentă şi alături de familie.
4. Muncă remote sau de la birou? De ce?
Apreciez flexibilitatea sau modul hibrid de lucru de acasa şi de la birou. Susţin păstrarea modului de lucru hibrid de acasă (50% din timp) şi de la birou (50% din timp) şi cred cu tărie că unele roluri în organizaţie pot fi îndeplinite 100% remote. Însă rolurile cu răspundere comercială care implică întâlniri cu clienţii sau vizite de piaţă necesită o flexibili-tate mai mare a prezenţei fizice la birou.
5. Care sunt calităţile pe care le apreciaţi cel mai mult la colegii din echipele pe care le coordonaţi? Dar de-fectele pe care nu le puteţi tolera?
Apreciez colegii care au calităţi precum o etică de muncă puternică, abilităţi eficiente de comunicare, spirit de echipă, adaptabilitate, o atitudine pozitivă, abilităţi de rezolvare a problemelor, responsabilitate şi angajament faţă de învăţare continuă. Aceste calităţi contribuie la un mediu de lucru productiv şi armonios.
6. Există work-life balance în prezent? (detalii personalizate despre felul în care vă raportaţi la acesta)?
Cred că în cultura din sud-estul Europei sau cum ne raportăm la ziua de lucru avem lucruri şi percepţii de îmbunătăţit, în sensul că am crescut în familii cu pecetea „munca e brăţară de aur” şi ca milenial mă raportez diferit vs Gen Z sau Gen X la modul de lucru sau contribuţia sau standardul pe care-l aştept eu de la mine, însă organizaţia face frecvente demersuri în a ne „educa” cu privire la echilibrul între viaţa personală şi cea profesională pentru că sunt interdependente şi orice dezechilibru pe o parte impactează pe cealaltă mai devreme sau mai târziu.
7. Mai este loc de lectură în agenda unui lider al prezentului? Ce citiţi şi care sunt titlurile preferate?
Am doi copii mici şi mă preocupă creşterea şi dezvoltarea lor ca oameni responsabili în societate cu principii şi val-ori sănătoase faţă de comunitate, mediu, familie, sine şi viaţă în general. De aceea, ascult multe podcasturi de par-enting şi cea mai recentă carte citită este „Harta parentingului modern” a lui dr. Shefali.
BUSINESS Magazin a lansat şi anul acesta catalogul 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Sub umbrela „Rising Stars: Cum schimbă liderii din noile generaţii businessul românesc?”, ediţia din 2024 a cata-logul îşi propune să releve faptul că liderii de afaceri din noile generaţii sunt la fel de dornici să genereze profituri ca şi generaţiile anterioare, dar nu cu orice preţ, fiind primii executivi care fac trecerea spre o libertate şi o relaxare asumate. Andreea State, head of CDT NIN & Diary South-Eastern Europe, Nestlé România, se numără printre cei 100 de tineri manageri pe care BM îi include la ediţia din acest an a catalogului.
„Cred că în cultura din SE Europei sau cum ne raportăm la ziua de lucru avem lucruri şi percepţii de îmbunătăţit, în sen-sul că am crescut în familii cu pecetea «munca e brăţară de aur», şi ca milenial mă raportez diferit vs Gen Z sau Gen X la modul de lucru sau contribuţia sau standardul pe care-l aştept eu de la mine, însă organizaţia face frecvente demersuri în a ne «educa» cu privire la echilibrul între viaţa personală şi cea profesională pentru că sunt interdependente şi orice dezechilibru pe o parte impactează pe cealaltă mai devreme sau mai târziu.“
Andreea State, head of CDT NIN & Diary South-Eastern Europe, Nestlé România
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro