CSR 2021: Eco-Bon. Sistemul Coca-Cola România
Motivaţie: Ca răspuns la nevoia de a proteja mediul înconjurător şi a contribui cât mai mult la principiile unei economii circulare, compania Coca-Cola HBC România, parte a Sistemului Coca-Cola în România şi lider al industriei locale de băuturi, în parteneriat cu lanţul de magazine PENNY şi GreenPoint Management, companie ce activează în domeniul gestionării deşeurilor de ambalaje, au lansat, la sfârşitul anului 2020, campania „ECO-BON”, un proiect de colectare separată menit să crească nivelul de conştientizare a importanţei colectării separate în rândul consumatorilor. Iniţiativa a încurajat consumatorii să aibă un comportament responsabil faţă de natură, le-a pus la dispoziţie infrastructură dedicată pentru a facilita colectarea separată şi a recompensat gestul lor de responsabilitate socială.
Descrierea proiectului: Sub îndemnul „Colectăm. Reciclăm. RePETăm”, consumatorii din Braşov au fost aşteptaţi, în intervalul 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la punctele de colectare separată din cele trei magazine PENNY partenere, acolo unde, în schimbul a zece ambalaje din plastic de tip PET, au primit apă minerală naturală Dorna în ambalaj din 100% PET reciclat (rPET) şi tichete pentru cumpărături în plus la PENNY. Campania a făcut parte din platforma de protejare a mediului a Sistemului Coca-Cola România, „După noi, strângem tot noi”. Mecanica a fost menită pe de o parte să atragă către principiile colectării separate acea categorie de consumatori care nu îşi formaseră încă un obicei din a colecta separat deşeurile generate – şi, pe de altă parte, să ofere infrastructură de colectare suplimentară braşovenilor.
Rezultate: Consumatorii din Braşov au răspuns pozitiv îndemnului campaniei ECO-BON într-o proporţie foarte mare. Pe toată perioada campaniei au fost colectate 14.000 de PET-uri, adică aproape 400 de kilograme de plastic care au fost salvate, astfel, de la groapa de gunoi şi introduse în sistemul de reciclare, pentru a fi transformate în noi resurse. Mai mult, campania de educare în vederea colectării separate s-a bucurat de o vizibilitate crescută în mediul online, ajungând în doar 45 de zile la aproximativ 1,3 milioane de persoane şi generând peste 33.600 de interacţiuni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro