CSR 2024. Grupul L’Oréal România: Cancer Support by La Roche-Posay

Autor: Ioana Matei Postat la 20 februarie 2025 14 afişări

Motivaţie:

Proiectul Cancer Support by La Roche-Posay are ca scop educarea asupra îngrijirii de susţinere în timpul şi după tratamentul oncologic. Iniţiativa a fost lansată deoarece 80% dintre pacienţii oncologici resimt efecte adverse la nivelul pielii, ceea ce poate afecta negativ calitatea vieţii şi respectarea tratamentului. La Roche-Posay doreşte să sprijine pacienţii prin produse specializate şi educaţie, vizând bolnavii de cancer, supravieţuitorii şi personalul medical sau aparţinătorii care le oferă sprijin.

 

Descrierea proiectului:

Proiectul a fost lansat pe 04.02.2024, de Ziua Mondială de Luptă Împotriva Cancerului, prin platforma digitală Cancer-Support.com. Aceasta oferă cursuri de 15 minute pentru pacienţii oncologici şi îngrijitorii lor, iar pentru fiecare curs finalizat, La Roche-Posay donează 1€ către Uniunea Internaţională de Control al Cancerului (UICC). Proiectul îşi propune să atingă o donaţie totală de 100.000 de euro până la sfârşitul anului 2024.

 

Organizaţii implicate:

• Asociaţia Multinaţională a Îngrijirii de Susţinere în Cancer (MASCC)

• Uniunea Internaţională de Control al Cancerului (UICC)

• Marca La Roche-Posay, parte a L’Oréal Groupe

Persoane care au susţinut campania:

• Diana Plăcintescu – medic primar dermatolog

• Luciana Indre – supravieţuitoare a cancerului de sân

• Andra Dobocan – supravieţuitoare a cancerului de sân

Durata implementării:

Prima ediţie: 04.02.2024 – 31.03.2024

 

Rezultate:

Până în prezent, 12.188 de persoane au finalizat cursul din platformă, generând o donaţie de peste 12.000 de euro către UICC şi asociaţii locale.

La nivel local, peste 200 de farmacişti au fost educaţi să sprijine pacienţii oncologici. Beneficiile au inclus creşterea încrederii pacienţilor în procesul de vindecare (98%) şi reducerea efectelor secundare (93%). Pentru 2025, La Roche-Posay îşi propune să crească rata de absolvire a cursului, să stabilească parteneriate cu ONG-uri locale şi să continue campaniile de prevenţie a cancerului, inclusiv iniţiativa anuală Zilele Protecţiei Solare.

 

„Prin implicarea în proiecte de responsabilitate socială aşa cum este iniţiativa Cancer Support, companiile locale pot contribui în mod direct la construirea unei societăţi cât mai bine educate, care reuşeşte să asigure o mai bună calitate a vieţii pentru oamenii care au nevoie de îngrijire şi susţinere continuă.” - Reprezentanţii L’Oréal România

 

Claudia Florea, L'Oréal

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.