CSR 2024. MedLife: Testat e Hot

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 21 martie 2025 16 afişări

Motivaţie:

La începutul acestui an, Centrul European de Prevenire şi Control al Bolilor (ECDC) semnala o creştere a numărului de infecţii cu transmitere sexuală (ITS) la nivelul Europei în 2022 vs. 2021. La nivel naţional, datele INSP2 arată că, în 2022, s-au înregistrat cu 57,8% mai multe cazuri de sifilis faţă de 2021, România fiind încă una dintre ţările cu incidenţa crescută pentru această boală în rândul ţărilor UE.

Pe fondul acestor date, grupul MedLife şi-a propus să tragă încă un semnal de alarmă cu privire la atitudinea şi comportamentul tinerilor pe tema sănătăţii sexuale sub forma campaniei Testat e Hot.

Descrierea proiectului:

Prima tactică a campaniei a fost realizarea unui studiu solicitat de companie care a demonstrat că nouă din zece tineri români cu o viaţă sexuală activă riscă să contacteze o boală cu transmitere sexuală în perioada următoare. Primul pas a fost lansarea unor pachete de analize dedicate BTS-urilor, valabile pentru femei şi bărbaţi de toate vârstele şi denumite „Testat e Hot”.

Acestea au inclus o gamă variată de teste specifice, care acoperă principalele infecţii cu transmitere sexuală, precum HIV, sifilis, chlamydia, gonoreea şi nu numai şi pot fi accesate la nivel naţional, în clinicile şi punctele de recoltare MedLife. 

În plus, până pe 11 august 2024, pacienţii au avut un discount de 20% la aceste pachete dacă participau la unul dintre cele două festivaluri, Electric Castle sau Summer Well, şi prezentau brăţara sau biletul de festival la recepţia unităţilor. La EC, MedLife a adus şi primul centru mobil de testare BTS prezent vreodată la un festival din Europa Centrală şi de Sud-Est. Pentru a eficientiza timpul de primire a rezultatelor de la testarea BTS, MedLife a implicat în cadrul acestei acţiuni şi sistemul de drone, astfel că festivalierii au putut accesa rezultatele în aceeaşi zi.

Bugetul alocat proiectului a fost de peste 200.000 euro, sursa de finanţare fiind fonduri proprii ale companiei.

 

Rezultate:

Campania a avut o audienţă de 5,2 milioane de persoane pe canalele proprii, alături de 570.000 de persoane pe canalele influencerilor (ca Aluziva, Florin Negruţiu şi Bogdan Techeş), şi a generat 211 materiale cu un AVE (Advertising Value Equivalent) de 275.000 euro. Apariţiile TV & radio au simplificat mesajul şi au adus subiectul BTS în atenţia publicului larg. 

„Activităţile MedLife din cadrul festivalurilor au fost un succes notabil, reuşind să aducă în discuţie un subiect important într-un mod inovator şi captivant. Totodată, campania a avut un impact semnificativ prin premiera europeană şi utilizarea dronelor pentru transportul probelor”, conform reprezentanţilor companiei. 

În acelaşi timp, Testat e Hot a demonstrat puterea de a crea un impact social pozitiv, atrăgând atât atenţia publicului, cât şi pe cea a autorităţilor. MedLife a reuşit să îşi întărească reputaţia de lider în prevenţie şi educaţie medicală, devenind un punct de referinţă în discuţiile despre sănătatea sexuală în rândul tinerilor.

 

Conform unui studiu solicitat de MedLife, nouă din zece tineri români cu o viaţă sexuală activă riscă să contacteze o boală cu transmitere sexuală în perioada următoare.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.