Cum s-a descurcat în pandemie femeia care face milioane de euro din explotarea unei resurse pe care majoritatea românilor o ignoră
Rucsandra Hurezeanu - CEO şi Fondator • Ivatherm
Cifră de afaceri (2020): 4,3 mil. euro • Profit net (2020): 480.000 de euro • Număr de angajaţi: 50
CITITI SI MATERIALELE
Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:
Am simţit imediat că trebuie să rămânem aproape de consumatorii noştri şi am reuşit să o facem prin social media. Am oferit educaţie şi informaţie despre îngrijirea pielii şi problemele ei. Am aflat că ataşamentul consumatorilor faţă de brandul nostru este mare pentru că vânzările noastre au crescut pe toate pieţele în 2020. M-am bucurat să văd o coeziune a echipei mele în jurul viziunii noastre comune şi cred că atitudinea noastră mereu pozitivă ne-a ajutat să trecem uşor peste pandemie.
Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:
Am fabricat în starea urgenţă înaintea tuturor soluţii dezinfectante pentru mâini, creme hidratante şi am accelerat digitalizarea brandului.
Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:
Au fost perioade complicate pentru toată lumea, mass-media a reuşit să înspăimânte chiar şi oamenii sănătoşi. Oamenii buni se automotivează, ştiu care le este drumul, ştiu unde vor să ajungă şi sunt mereu atenţi şi receptivi la ce se întâmplă în jurul lor. Am norocul să lucrez cu oameni tineri, dinamici, care au rezistenţă la schimbări şi la stres.
Work from home sau de la birou?
Noi lucrăm bine în echipă, la birou. Cred în forţa şi energia echipei. Mai bine toţi împreună decât singuri acasă.
Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:
Depinde de situaţie, îmi reîncarc bateriile alături de băieţii mei, cu prietenii, în plimbările în parc, citind o carte bună, la o oră de yoga sau de meditaţie.
Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:
Mă inspiră să văd atât de multe companii performante în tehnologie software în România. Există aici companii care fac business internaţional şi creează produse inovatoare pentru pieţe cum sunt Statele Unite sau Marea Britanie. Mă simt mereu inspirată să aud poveştile lor. Ei reuşesc să fie competitivi pe cele mai mature şi evoluate pieţe, asta înseamnă reuşita.
Putere vs. feminitate:
Puterea se poate exprima printr-o feminitate asumată, conştientă. Leadeshipul feminin astăzi înseamnă să asculţi mai mult decât să vorbeşti, să fii empatic când e nevoie şi să oferi puterea celorlalţi. În felul acesta se multiplică şi puterea pe care tu o ai.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro