FLEXIBOX: Complice.ro
Flexibox include cadouri-experienţă la alegere, în funcţie de buget şi de preferinţe. Prin crearea pachetelor flexibile, Complice.ro şi-a extins adresabilitatea către o categorie nouă de clienţi. Abordarea a făcut portofoliul existent mai accesibil, într-o perioadă de precauţie marcată de pandemie, oferind în acelaşi timp o perspectivă nouă asupra cadourilor.
Descrierea inovaţiei:
Pachetele Flexibox reprezintă un cadou diferit pe piaţa din România din punctul de vedere al flexibilităţii (de a alege varianta preferată din mai multe opţiuni), cât şi a conţinutului (opţiunile făcând parte din categorii diferite de experienţe). Astfel, acestea pun la dispoziţie o serie de cadouri-experienţă online şi offline, la alegere, de la produse generatoare de adrenalină şi până la relaxare, gourmet, romance etc. Practic, cel ce oferă cadoul alege unul dintre cele cinci pachete Flexibox disponibile în funcţie de buget, între 100 şi 1.000 de lei. Fiecare pachet conţine între şapte şi 22 de experienţe, iar destinatarul îşi poate alege cadoul dorit, online sau offline, fie că este din categoria adrenalină & driving, relaxare, gourmet, beauty & fashion, gaming sau chiar cadouri ce includ o experienţă alături de o celebritate. Persoana implicată în dezvoltarea, implementarea proiectului şi elaborarea strategiei de marketing este Oana Pascu, fondator, Complice.ro.
Elementul de noutate:
Soluţia prezentată de Complice.ro este una unică pe piaţa locală din punct de vedere al flexibilităţii cadoului şi conţinutului divers ca şi categorii de experienţe, cred reprezentanţii companiei. Clientul Complice.ro decide doar bugetul, iar destinatarul are la dispoziţie nu doar un portofoliu extins de experienţe la alegere, ci şi un interval de 12 luni pentru a se bucura de cadou. Mai mult, unele dintre experienţele puse la dispoziţie prin pachetele Flexibox pot fi accesate inclusiv online, din orice colţ al lumii, astfel încât devin o variantă perfectă chiar şi pentru segmentul B2B, unde echipele lucrează remote.
Efectele inovaţiei:
Contextul pandemic a influenţat negativ decizia de achiziţie a cadourilor - experienţă, inclusiv pe fondul restricţiilor care au făcut imposibilă accesarea anumitor experienţe offline. Astfel, după o scădere de 20% în comenzile de pe segmentul B2C, Flexibox a dus la o revitalizare a achiziţiilor de pe acest segment nu doar prin soluţia inovatoare, ci şi prin faptul că a oferit posibilitatea oferirii de experienţe personalizate. La un an de la lansarea acestor pachete (august 2020), rata de adopţie este de 27% din totalul comezilor pe segmentul rezidenţial. De asemenea, Flexibox a devenit o soluţie preferată şi pentru segmentul corporate, îndeosebi în programele de reward&recognition dedicate angajaţilor. Impactul dezvoltării pe această direcţie de business este estimat la 25% din cifra de afaceri la nivel de an 2021, mai ales pe fondul lansării de noi pachete FlexiBox, în luna decembrie a acestui an, pentru a putea fi incluse şi în oferta corporate de Crăciun. Pentru 2022, Complice.ro îşi propune extinderea partenerilor şi experienţelor ce pot fi integrate în pachetele FlexiBox astfel încât acestea să genereze 30% din cifra de afaceri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro