Metro: "Ne dorim continuarea expansiunii cu magazinele Metro Punct"
"Ne dorim continuarea expansiunii cu magazinele Metro Punct", declara Adina Timplaru, Corporate Communications Manager, Metro Cash & Carry Romania (MCCR). Metro Cash & Carry Romania, a pariat anul trecut pe un nou format de magazin: Metro Punct.
Conceptul este o noutate pentru comerciantul german, a fost lansat in aprilie 2010, la Satu Mare si inaugurarile de satii similare au continuat pe parcursul anului, prin deschiderea magazinelor din Piatra Neamt, Buzau si Targoviste.
Cheltuiala pentru deschiderea unui magazin de acest fel se plaseaza la circa un milion de euro, insa reprezentantii Metro nu au dezvaluit planurile concrete pentru anul in curs. MCCR este veteranul de pe piata romaneasca a comertului modern, primul magazin fiind deschis in 1996. Dealtfel, reteaua si-a incheiat etapa de extindere agresiva inainte de explozia preturilor la terenuri, trecand ulterior la reglaje de finete ale afacerii. Anul trecut insa, Metro a deschis si doua spatii de de mari dimensiuni, in Bucuresti (Pallady) si Braila.
Conceptul este o noutate pentru comerciantul german, a fost lansat in aprilie 2010, la Satu Mare si inaugurarile de satii similare au continuat pe parcursul anului, prin deschiderea magazinelor din Piatra Neamt, Buzau si Targoviste. Reteaua Metro Cash & Carry Romania are acum 30 de spatii si este cel mai mare comerciant de pe piata romaneasca, avand in 2009 o cifra de afaceri de 1,228 miliarde euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro