Sezamo (SC Covrig Crocant SRL) | Fereastra de livrare de 15 minute pentru comenzile livrate la 3 ore de la plasare sau la ora programată
Sezamo îşi doreşte să ofere clientilor mai mult timp liber pe care aceştia să îl petreacă alături de cei dragi, spun reprezentanţii companiei. De aceea, a căutat o metodă prin care să eficientizeze timpul de aşteptare al curierului, iar astfel a apărut intervalul de livrare de 15 minute.
Descrierea inovaţiei:
Intervalul de livrare de 15 minute a fost lansat în vară, în perioada de testare a businessului, dar a devenit accesibil publicului larg din luna octombrie, odată cu lansarea oficială. Astfel Sezamo şi-a propus să scurteze intervalul de aşteptare a curierului, oferind clienţilor un confort sporit. Practic, clientul nu aşteaptă curierul în intervalul 13:00 – 14:00, irosind astfel o oră, ci doar 15 minute. Persoana care a supervizat acest proiect este Delia Dinu (COO Sezamo), care are la bază un proces de machine learning, ce contribuie la optimizarea traseelor de livrare astfel încât compania să se poată încadra în timpul de livrare.
La nivel general, totul a fost supervizat de CEO-ul Sezamo, Tomáš Chadzivasilis, iar direcţiile şi know-how-ul au venit de la grupul Rohlik, din care Sezamo face parte.
Elementul de noutate:
Efectele inovaţiei:
35% dintre clienţii Sezamo au ales până în prezent intervalul de livrare de 15 minute. Sezamo a scurtat intervalul de aşteptare a curierului, oferind clienţilor un confort sporit şi posibilitatea de a economisi timp preţios, blocându-şi doar un sfert de oră din program pentru primirea comenzii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro