Ce-a fost şi ce-a ajuns: Calea Victoriei

Autor: Cristina Roşca Postat la 01 septembrie 2012 282 afişări

Puţine sunt astăzi clădirile, restaurantele sau magazinele care mai stau să povestească vremurile de mult apuse. În afară de Calea Victoriei - un pol al modei de lux - şi centrul istoric - kilometrul zero al distracţiei -, fostele artere comerciale aşteaptă cuminţi chiriaşii.

Atunci: palate, hanuri, hoteluri (Grand Hotel du Boulevard sau Athénée Palace), magazine de lux (Galeriile Lafayette) şi cafenele (pasajul Macca-Villacrosse) se înghesuiau pe Calea Victoriei.

Acum: este cea mai cunoscută arteră de lux a Capitalei, găzduind magazinele unor branduri cu renume precum Gucci, Hugo Boss sau Montblanc. Tot aici îşi au sediul şi unele dintre cele mai cunoscute hoteluri de patru şi cinci stele din Bucureşti.

Urmărește Business Magazin

/analize/imobiliare/ce-a-fost-si-ce-a-ajuns-calea-victoriei-10003989
10003989
comments powered by Disqus
0 of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:01
01:06
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori