Ce-a fost şi ce-a ajuns: Şoseaua Kiseleff

Autor: Cristina Roşca Postat la 04 septembrie 2012 68 afişări

Puţine sunt astăzi clădirile, restaurantele sau magazinele care mai stau să povestească vremurile de mult apuse. În afară de Calea Victoriei - un pol al modei de lux - şi centrul istoric - kilometrul zero al distracţiei -, fostele artere comerciale aşteaptă cuminţi chiriaşii.

Atunci: a fost construită să semene cu celebra arteră din Paris Avenue des Champs Élysées şi a devenit un cunoscut loc de promenadă pentru bucureştenii de toate vârstele şi de toate categoriile sociale.

Acum: zona este populată de ambasade şi de sediile unor companii cu gusturi "boeme".

Sondaj Știu

Ești de acord ca viitorul Președinte să dizolve Parlamentul, pentru a reflecta voința de acum a electoratului?

Sunt de acord cu termenii si conditiile

De asemenea, şoseaua Kiseleff este unul dintre traseele preferate ale bicicliştilor.

Urmărește Business Magazin

/analize/imobiliare/ce-a-fost-si-ce-a-ajuns-soseaua-kiseleff-10004009
10004009
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori