100 tineri manageri de top. Ramona Pîrlog, Mercedes-Benz Romania: Echipa noastră este foarte unită, sprijinindu-se reciproc şi colaborând eficient, deşi fiecare membru are propria sa arie de responsabilitate şi expertiză
Ramona Pîrlog, Head of Marketing, Passenger Cars, Mercedes-Benz Romania, 34 de ani
Număr de angajaţi: 327
„Am norocul de a coordona o echipă performantă, creativă şi pasionată de brandul Mercedes-Benz. Calităţile pe care le apreciez cel mai mult la colegii mei sunt proactivitatea şi dedicarea lor de a depăşi aşteptările. Echipa noastră este foarte unită, sprijinindu-se reciproc şi colaborând eficient, deşi fiecare membru are propria sa arie de responsabilitate şi expertiză. Această sinergie ne permite să obţinem rezultate remarcabile şi să inovăm constant.”
Cu o experienţă de peste 12 ani în marketing şi comunicare, Ramona Pîrlog şi-a început cariera în timpul facultăţii în sectorul construcţiilor şi real estate, având o formare de inginer. Rapid, a descoperit adevărata sa pasiune în marketing, domeniu în care spune că se simte în elementul său. Recent, a absolvit programul MBA la Maastricht University School of Business and Economics, ceea ce i-a oferit noi perspective în leadership şi management. În prezent, conduce departamentul de marketing pentru divizia de autoturisme a Mercedes-Benz România, unde îmbină strategia cu creativitatea pentru a consolida brandul, promovând inovaţia şi sustenabilitatea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro