LIVE: ZF Real Estate by Storia - Ce trebuie să ştii ca să devii agent imobiliar?

„Niciun vis nu este prea mare dacă suntem dispuşi să muncim pentru el şi să rămânem fideli nouă înşine”

Autor: Ioana Matei Postat la 18 septembrie 2024 111 afişări

„Niciun vis nu este prea mare dacă suntem dispuşi să muncim pentru el şi să rămânem fideli nouă înşine”

....spune Nathalie Thompson, care conduce deja de aproape un an operaţiunile Mercedes-Benz România. Chiar dacă a oscilat mereu între lumea artistică şi între cea a cifrelor, ea a reuşit cumva să găseasă împlinire pentru ambele sale chemări, după cum a povestit în cea mai recentă ediţie a anuarului 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS.

Natalie Thompson are o experienţă de 12 ani în industria auto, după ce a ocupat diverse roluri de conducere în cadrul acesteia. În 2014, s-a alăturat companiei Mercedes-Benz UK în echipa de product management. Începând cu 2016, activitatea sa la Mercedes-Benz a continuat în Orientul Mijlociu, în calitate de product & pricing manager, înainte de a prelua conducerea echipei de marketing şi comunicare. În 2022, ca parte a transformării Mercedes-Benz General Distributors, Natalie a jucat un rol esenţial în dezvoltarea şi implementarea Centrului de Excelenţă în Marketing GD în EMEA.

- 20 DE ANI

Privind în urmă 20 de ani, la vârsta de 13 ani, aveam două aspiraţii principale: să joc în teatrul muzical sau să devin directorul executiv al unei organizaţii mari. Poate părea o dualitate ciudată, dar pentru mine reprezenta spectrul de posibilităţi pe care viaţa mi le oferea. Am fost foarte mult influenţată de mama mea, care a părăsit cu curaj Spania în timpul lui Franco pentru a-şi construi o nouă viaţă în Germania şi a deveni medic.

Ea m-a învăţat valoarea muncii asidue şi a curajului, fără să mă preseze într-o anumită direcţie. În adolescenţă, am jonglat cu examenele de la şcoală şi cu 18 ore de cursuri de dans în fiecare săptămână, echilibrând interesele mele academice şi artistice. La 17 ani, am ales calea afacerilor şi am urmat studii universitare în Marea Britanie, continuând în acelaşi timp să dansez în timpul liber. În adolescenţă, am avut şi un alt vis: să deţin un Mercedes SL. Astăzi, două decenii mai târziu, mi-am îndeplinit ambiţia de a deveni director executiv la marca care a construit maşina visurilor mele. Privind în urmă, văd că, dacă ai determinare şi echilibru, este posibil să urmăreşti pasiuni diverse şi să găseşti împlinirea. Este un semn că niciun vis nu este prea

mare dacă suntem dispuşi să muncim pentru el şi să rămânem fideli nouă înşine.


Natalie Thompson, CEO, Mercedes-Benz Romania

Număr de angajaţi: 320

BUSINESS Magazin  a lansat şi anul acesta anuarul 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, în cadrul căruia a fost inclus şi profilul lui Natalie Thompson CEO, Mercedes-Benz Romania.


PREZENT

Aspiraţiile mele au evoluat şi s-au transformat în ceva care depăşeşte ceea ce mi-am imaginat iniţial. Când mi-am început cariera în domeniul auto, imediat după terminarea studiilor, a fost o schimbare puternică. Tranziţia de la mediul academic la lumea profesională a fost o provocare, jonglând între a mă adapta dinamica biroului, înecându-mă în tabele Excel şi străduindu-mă să gestionez rigiditatea vieţii de birou. Am avut ocazia să explorez diverse roluri în cadrul Mercedes-Benz la nivel global, iar acest lucru mi-a oferit o înţelegere mai largă a operaţiunilor noastre. Atunci când mi s-a încredinţat primul meu rol de conducere, am simţit un sentiment profund de responsabilitate faţă de echipa mea. Să mă asigur că aceştia înţeleg scopul din spatele muncii lor şi să le ofer feedback pentru a le susţine creşterea au devenit priorităţi pe care le-am preluat cu toată inima.

+ 20 DE ANI

În următorii 20 de ani, mă aştept ca industria auto să sufere schimbări semnificative, iar Mercedes-Benz este bine poziţionat pentru a deschide calea acestei transformări. Construim cele mai dezirabile maşini din lume şi facem investiţii semnificative în portofoliul nostru de produse, precum şi în îmbunătăţirea serviciilor, pentru a continua să le oferim clienţilor noştri o experienţă auto superioară. Una dintre cele mai importante schimbări va fi electrificarea. Mercedes-Benz a făcut deja paşi importanţi în acest domeniu. Facem toţi paşii necesari pentru a răspunde cerinţelor pieţei pe drumul către o lume în care autovehiculele electrice vor fi din ce în ce mai mult în centrul atenţiei. Ne aşteptăm ca în a doua jumătate a acestui deceniu ponderea autovehiculelor electrice şi hibride plug-in în vânzările de maşini noi să ajungă până la 50%. Sustenabilitatea va fi un obiectiv cheie pentru următorii 20 de ani şi chiar mai departe. În plus, anticipez că industria auto va continua să se orienteze către vânzările online, proces care a fost accelerat în timpul pandemiei şi mă aştept să continue şi în anii următori. Mai mult, tehnologia de conducere autonomă va revoluţiona modul în care călătorim şi va reduce numărul de accidente cauzate de erori umane. În cele din urmă, mă aştept ca industria să continue să adopte digitalizarea, prin integrarea în autovehicule a unor tehnologii avansate precum inteligenţa artificială, blockchain şi Internet of Things - IoT, ceea ce va duce la o experienţă de conducere mai conectată şi mai personalizată.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.