Ruxandra Pasca, Philip Morris România: Ceea ce mă motivează pentru a evolua profesional este provocarea. Am văzut o provocare în tot ceea ce am făcut înainte de a veni la Philip Morris România
Cifră de afaceri (2020): 2,82 mld. lei
Profit (2020): 277,4 mil. lei
Număr de angajaţi: 250
CARTE DE VIZITĂ
• Ruxandra Paşca este Director Consumer Experience în cadrul Philip Morris România şi coordonează strategia de dezvoltare a produselor fără fum;
• Cu o experienţă de peste 13 ani în marketing, digital marketing şi consumer insights, absolventă a Universităţii Bocconi din Milano şi a unui master în International Marketing Management, ea şi-a dezvoltat cariera în industrii diverse, în companii din România, Elveţia şi Italia;
• S-a alăturat Philip Morris România în 2012. În ultimii ani, a coordonat construirea strategiei de brand pentru IQOS, produsul care încălzeşte tutunul dezvoltat de Philip Morris International, atât în România, cât şi la nivelul Uniunii Europene.
Ceea ce mă motivează pentru a evolua profesional este provocarea. Am văzut o provocare în tot ceea ce am făcut înainte de a veni la Philip Morris România. Acest lucru m-a ajutat să îmi deschid aripile din punct de vedere profesional şi să continui să caut provocarea şi după ce am ajuns în companie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro