Ruxandra Pasca, Philip Morris România: Ceea ce mă motivează pentru a evolua profesional este provocarea. Am văzut o provocare în tot ceea ce am făcut înainte de a veni la Philip Morris România

Postat la 21 octombrie 2022 198 afişări

Cifră de afaceri (2020): 2,82 mld. lei

Profit (2020): 277,4 mil. lei

Număr de angajaţi: 250


CARTE DE VIZITĂ

• Ruxandra Paşca este Director Consumer Experience în cadrul Philip Morris România şi coordonează strategia de dezvoltare a produselor fără fum;

• Cu o experienţă de peste 13 ani în marketing, digital marketing şi consumer insights, absolventă a Universităţii Bocconi din Milano şi a unui master în International Marketing Management, ea şi-a dezvoltat cariera în industrii diverse, în companii din România, Elveţia şi Italia;

• S-a alăturat Philip Morris România în 2012. În ultimii ani, a coordonat construirea strategiei de brand pentru IQOS, produsul care încălzeşte tutunul dezvoltat de Philip Morris International, atât în România, cât şi la nivelul Uniunii Europene.


Ceea ce mă motivează pentru a evolua profesional este provocarea. Am văzut o provocare în tot ceea ce am făcut înainte de a veni la Philip Morris România. Acest lucru m-a ajutat să îmi deschid aripile din punct de vedere profesional şi să continui să caut provocarea şi după ce am ajuns în companie.

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori