Ce avantaje au studentii care participa la competitiile organizate de firme
Danone Romania, cel mai mare producator de lactate de pe piata romaneasca, a organizat recent finala nationala pentru concursul Trust by Danone. Competitia este si un excelent instrument de recrutare, sustin oficialii companiei.
"In toti cei cinci ani in care s-a desfasurat pana acum competitia Trust by Danone au fost alesi sa lucreze in filiala romana 25 de studenti sau proaspat absolventi. In momentul de fata lucreaza inca 22, ceea ce arata o rata de retentie foarte buna", spune Oana Farcasanu, director resurse umane in cadrul Danone Romania.
Madalina Bozeanu are 23 de ani si a absolvit Relatii Publice in cadrul SNSPA. Este in prezent assistant brand manager si a participat la competitia din 2009, ajungand pana in finala. A fost angajata in vara lui 2009 ca marketing trainee si a fost promovata dupa doar sase luni; a gestionat iin doar un an de zile branduri precum Casa Buna, Danette si Danonino. "Trust a reprezentat un insight valoros despre o companie lider de piata despre care doar auzisem pe piata; cunosteam produsele in calitate de consumator, insa nu stiam cum este sa lucrezi intr-o companie multinationala. Trust Day a fost o zi foarte interesanta pentru mine, pentru ca acele opt ore petrecute impreuna cu oamenii din Danone m-au impresionat foarte mult, fiind primul meu contact cu o organizatie".
Oana Farcasanu spune ca participantii la competitie au un avantaj net fata de alti candidati la programele de stagiatura, pentru ca "au o oportunitate in plus de a demonstra ca inteleg valorile companiei si modelul nostru de business".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro