Asigurătorii caută banii clienţilor pe telefonul inteligent. Una din zece tranzacţii se face online
Rolul pe care îl poate juca telefonul inteligent în tranzacţiile realizate de către clienţii asigurătorilor este tot mai mare, chiar dacă în România disponibilitatea acestor funcţionalităţi moderne la nivelul industriei este la început.
O TREIME DINTRE CLIENŢI ÎŞI DORESC CA SERVICIILE DE ONLINE & MOBILE SĂ FIE ACCESIBILE PERMANENT, ARATĂ STUDIUL ROMANIAN CONSUMER TRENDS REALIZAT DE COMPANIA DE CERCETARE DE PIAŢĂ GFK. Acelaşi studiu mai arată că peste două treimi (70%) dintre clienţi asociază un produs sau serviciu util cu capacitatea acestuia de a contribui la simplificarea stilului de viaţă.
”Tendinţa este extrem de evidentă deopotrivă în diverse industrii dar şi în vieţile noatre particulare, iar noi am ales să ţinem cont de ea atunci când am dezvoltat serviciile pe care le punem la dispoziţia clienţilor„, spune Marius Popescu, CEO la ING Asigurări de Viaţă. De pildă, 140.000 de clienţi ai companiei au conturi pe platforma MyING, unde pot obţine informaţii despre contractele de pensii private obligatorii, facultative şi asigurări de viaţă şi au, totodată, posibilitatea de a realiza tranzacţii online; pe parcursul anului 2013, de pildă, s-a înregistrat o creştere de 30% a numărului de conturi active.
În ceea ce priveşte tranzacţiile online, ”în primul an de la lansarea acestor funcţionalităţi au fost realizate 9.500 de plăţi online, iar 13% din totalul tranzacţiilor de redirecţionare a primelor pentru contractele unit-linked au fost realizate online„, afirmă Marius Popescu. În cazul transferurilor de unităţi de fond, 12% din totalul tranzacţiilor au fost realizate online.
Mai mult, în luna martie compania a lansat aplicaţia mobilă MyING, disponibilă în App Store şi Google Play, în primele patru luni fiind înregistrate 6.000 de descărcări. Prin intermediul acesteia, clienţii ING au acces direct de pe smartphone la informaţii despre contractele lor de asigurări de viaţă şi pensii private, precum şi posibilitatea de a realiza plata primelor de asigurare.
NG ASIGURĂRI DE VIAŢĂ ESTE PRINTRE PRIMII ASIGURĂTORI CARE AU ALES SĂ PUNĂ LA DISPOZIŢIA CLIENŢILOR VARIANTE DE PLATĂ ŞI TRANZACŢIONARE PENTRU ONLINE ŞI MOBILE. ”Suntem interesaţi de tehnologie şi încercăm să ţinem pasul cu ea. În momentul de faţă, există în companie discuţii privind dezvoltarea de soluţii / aplicaţii care să ne uşureze activitatea şi care să vină în sprijinul consumatorului„, spune Daniela Casapu, director marketing & comunicare şi CRM în cadrul Generali România Asigurare Reasigurare. ”Plata online funcţionează acum pentru asigurările de călătorie în străinătate şi se poate face de către cei care achiziţionează poliţe de călătorie direct de pe site-ul nostru„, adaugă Daniela Casapu.
Una peste alta, tableta şi telefonul inteligent câştigă tot mai mult teren în viaţa de zi cu zi, iar ploaia de aplicaţii simplifică şi mai mult acţiunile clienţilor. În privinţa clienţilor ING Asigurări, chiar dacă ponderea celor care fac tranzacţii folosind un smartphone nu este mare în acest moment, aceasta indică o tendinţă clară.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro