Ce ar trebuie să ştiţi că se va întâmpla anul acesta cu piaţa asigurărilor de viaţă şi de sănătate
În anul 2020 s-a observat o reducere a despăgubirilor din sfera accidentelor şi noi solicitări pentru despăgubiri de spitalizare şi cheltuieli medicale pentru acoperirile de pandemie, observă Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life. Ce urmează?
Piaţa asigurărilor de viaţă va continua să aibă un potenţial mare de creştere în anul 2021, chiar dacă ponderea asigurărilor de viaţă din totalul pieţei de asigurări este în continuare mică comparativ cu alte state europene, crede Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life, companie de asigurări specializată pe segmentul asigurărilor de viaţă, parte a gigantului american MetLife.
„Studiile noastre, anterioare pandemiei, arată că 83% dintre participanţii la studiu consideră că asigurarea de viaţă este un act de responsabilitate faţă de familie şi, prin tot ceea ce facem, dorim să-i ajutăm pe români să aibă acces la opţiunile existente pentru protecţia lor şi a celor dragi. Mai mult, observăm o conştientizare, cât şi o nevoie sporită de a avea încredere într-un viitor sigur, în care suntem protejaţi în faţa unei provocări fără precedent”, spune Carmina Dragomir.
Planurile companiei de anul acesta includ investiţii pe mai mulţi piloni.
„Ne continuăm planurile de investiţii pentru dezvoltarea portofoliului, prin analiza şi îmbunătăţirea constantă a produselor de asigurare pe care le oferim clienţilor direct sau prin intermediul partenerilor noştri. Digitalizarea este un pilon important în care am investit resurse considerabile în ultimii ani şi în care vom continua să investim pentru a ne alinia la cerinţele actuale ale clienţilor.”
De altfel, la fel ca în cazul altor domenii, contextul pandemic a devenit un catalizator al transformării digitale a companiei, al adaptării activităţii noastre la mediul online. „Cei interesaţi de produsele şi serviciile noastre pot intra oricând în contact cu unul dintre consultanţii noştri prin intermediul website-ului, echipa de vânzări foloseşte o serie de instrumente digitale pentru întâlniri, comunicarea cu clienţii are loc şi prin intermediul canalelor digitale în funcţie de preferinţele acestora sau procesul de recrutare este în totalitate digital”, a explicat Carmina Dragomir.
De altfel, în anul 2020, peste 20% dintre clienţi au preferat comunicarea şi achiziţionarea de asigurări prin canale digitale.
„Considerăm că acest trend va fi în creştere în anul 2021. Varietatea de mijloace de distribuţie ne oferă posibilitatea să ajungem la cât mai mulţi români pentru a le oferi protecţia financiară de care au nevoie: prin intermediul echipei noastre de consultanţi, partenerii noştri bănci sau instituţii financiare, call center, brokeri sau echipele dedicate produselor de grup pentru companii mari sau IMM-uri.”
În acelaşi timp, anul 2020 a adus beneficii suplimentare de protecţie a produselor Metropolitan Life, mai ales datorită contextului pandemic.
„De exemplu, în cazul acoperirilor de spitalizare, clientul poate opta pentru plată progresivă în funcţie de numărul de zile petrecute în spital şi, totodată, poate adăuga o combinaţie de clauze de spitalizare şi chirurgie”, a mai spus Dragomir.
În prezent, peste 2,5 milioane de clienţi beneficiează de protecţia financiară oferită de asigurările de viaţă şi pensiile private de la Metropolitan Life, susţine executivul.
Metropolitan Life a înregistrat la finalul primelor nouă luni din 2020 un volum al primelor brute subscrise de 303 milioane de lei, cu 14,7% mai mult comparativ cu perioada similară a anului 2019. Compania se află pe poziţia a doua în clasamentul celor mai mari companii de asigurări de viaţă de pe piaţa locală.
Piaţa asigurărilor de viaţă a încheiat primele nouă luni din 2020 cu un volum al primelor brute subscrise de 1,64 miliarde de lei, cu 1,3% mai puţin faţă de primele nouă luni din 2019. Ponderea subscrierilor de pe segmentul asigurărilor de viaţă rămâne în jurul nivelului de 19%, în timp ce asigurările generale domină piaţa asigurărilor din România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro