Câteva veşti bune
Ediţia de săptămâna aceasta vă propune două modele de dezvoltare turistică, aflate în diferite etape în România, dar care sunt mult diferite prin continuitatea conceptelor faţă de reţetele haotice care au distrus multe zone cu potenţial.
În Neptun-Olimp se află acum în construcţie proiecte de circa 100 de milioane de euro, destinate unui călător de elită care înţelege că bunul gust nu trebuie să se limiteze doar la camera pe care o ocupă, ci să cuprindă întreaga experienţă. Pe zona de turism autentic, după povestea bine scrisă a satelor săseşti, prinde contur cea a satelor din Delta Dunării, Jurilovca fiind un astfel de exemplu. Sunt iniţiative care spun o cu totul altă poveste a turismului românesc din simplul motiv că au o POVESTE, un fir roşu, în opoziţie cu dezvoltările care au distrus, de exemplu, Mamaia, transformând-o într-un cartier oarecare.
Iar la final de pandemie (chiar sperăm să fie aşa), promisiunea unui nou început este chiar lucrul de care avem nevoie.
Evadare (sau lectură) plăcută!
Roxana Petrescu este guest editor
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro