Alianţele şi diferenţele pe care acestea le creează
Procesul modern de angajare suferă de o ruptură majoră, este vorba de dialogul lipsit de onestitate dintre angajat şi angajator, explică, chiar la începutul cărţii lor, Reid Hoffman, Ben Casnocha şi Chris Yeh, iar „Alianţa“ îşi propune să desluşească şi să ofere soluţii pentru ca relaţia dintre organizaţie şi angajat să funcţioneze. Cine sunt cei trei?
Reid Hoffman a înfiinţat în 2003, în sufrageria sa, serviciul de socializare profesională LinkedIn şi a finanţat ulterior o serie de afaceri de succes din Silicon Valley – Airbnb, Facebook, Flickr sau Zynga. Ben Casnocha a fost colaborator al lui Hoffman la LinkedIn, a fondat compania de e-guvernare Comcate Inc. şi este socotit unul dintre cei mai influenţi 25 de oameni din lumea internetului şi a politicii.
Chris Yeh este vicepreşedinte pe probleme de marketing la PBworlks, cofondator al Wasabi şi un apropiat al mai multor companii din tehnologie. Cei trei sunt conştienţi de schimbarea din domeniul resurselor umane, de trecerea din epoca angajării pe viaţă în cea a contractului temporar şi a lucrului pe proiect, mai ales din cauza experienţei pe care au acumulat-o în Silicon Valley, unde companiile concurează acerb pentru minţile, dar şi pentru loialitatea angajaţilor.
Aşa că rezultatul muncii lor este organizat, detaliat, eficient şi lămuritor pentru a răspunde oricărei nelămuriri pe care o poate avea cineva interesat să contruiască nu o simplă relaţie angajat - angajator, ci o alianţă reală. Cred că oricine va înţelege acest lucru va trage un loz câştigător.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro