Cum să vinzi mai bine? inspiră-te de la muzeu
În încercarea de a-şi crea o imagine cât mai bună în ochii clienţilor, galeriile de artă recurg la tot felul de strategii care să le permită să vândă piesele pe care le au cât mai scump, scrie Financial Times.
Galeriile organizează astfel expoziţii care pot rivaliza cu cele din muzee, angajând uneori pentru ele curatori, şi chiar împrumută lucrări pentru a le expune. Chiar şi cataloagele expoziţiilor par mai degrabă nişte lucrări de specialitate decât publicaţii menite să prezinte câteva detalii despre operele de artă expuse.
Proprietarii galeriilor susţin că astfel prezintă piesele pe care le au de vânzare într-un context adecvat şi îi reprezintă cum se cuvine pe artiştii cu care au contract, ei considerând că pentru a vinde nu pot să stea pur şi simplu să aştepte să vină clienţii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro