Aşa se vinde moda de lux
Magazinele online nu mai reprezintă de multă vreme ceva neobişnuit, pe rafturile virtuale fiind disponibil aproape tot ce se poate găsi pe cele tradiţionale. Cu toate acestea, companiile din industria luxului continuă să deschidă magazine în marile oraşe ale lumii considerate capitale ale modei, scrie Financial Times.
Jimmy Choo, Victoria Beckham, Issey Miyake sau Bally au deschis în ultimul an magazine la Londra, Ralph Lauren sau Tiffany au inaugurat magazine la Paris, iar Dior sau Valentino la New York, deşi costurile deschiderii şi ale exploatării unor astfel de magazine nu sunt deloc neglijabile.
Unul din principalele motive ale acestui entuziasm investiţional din partea companiilor din industria luxului, este, spun experţii din domeniu, faptul că prin prezenţa în zone frecventate de potenţialii clienţi, pot atrage mai bine cumpărători pe care să-i convingă să revină ca să-şi procure şi alte produse şi astfel le pot da sentimentul că fac parte dintr-un club exclusivist. Impactul unei vizite într-un astfel de magazin poate fi chiar mai mare decât cel al unei campanii publicitare, susţin experţii.
Pe de altă parte, mulţi clienţi nu se încumetă încă să cumpere direct online, ci preferă să vină într-un magazin după ce au căutat pe internet detalii despre articolele dorite. Marile companii din industria luxului, explică alţi specialişti, pun la bătaie resursele de care dispun pentru a se diferenţia de concurenţă, iar magazinele amenajate artistic sunt o metodă foarte bună.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro