Asigurati-va promotiile!
Publicitatea nu mai este ceea ce era pe vremuri. Zapping-ul printre reclame este la loc de cinste, iar panourile publicitare fac parte din decor, fara a mai trezi interesul nimanui. In asemenea vremuri, companiile trebuie sa gaseasca metode noi de a iesi in calea cumparatorilor, fiindca in razboi si in publicitate totul este permis. Randy Gonigam, proprietarul Gonigam\'s World Furniture Mall din Chicago, a mizat pe aceasta deviza si a \"castigat\" pierderi de 300.000 de dolari. Asta dupa ce a promis clientilor sai produse gratuite in valoare de pana la 10.000 de dolari daca Chicago Bears ii vor invinge pe cei de la Green Bay Packers. Secretul celor care mizeaza pe asemenea promotii naucitoare sunt firmele de asigurari specializate in returnarea sumelor cheltuite pentru premiile la concursuri, in cazul in care se produce evenimentul asigurat. Gonigam e multumit acum: n-a cheltuit nici prea multi bani, iar notorietatea companiei a crescut simtitor. \"Am observat o crestere spectaculoasa a traficului pe pagina noastra de web si foarte multi dintre oamenii cu care am vorbit ne-au spus ca au de gand sa mai cumpere produse de-ale noastre.\"Producatorii spera ca afacerile lor vor lua un avant semnificativ in urma acestui gen de promovare, si aceasta speranta este cea care ii face sa plateasca prime de asigurare usturatoare, explica James Chung, presedintele firmei de marketing strategic Reach Advisors din Massachusetts. Sperand ca cifra de afaceri va justifica aceste costuri, ei se gandesc ca bugetul destinat publicitatii ar fi mai bine investit intr-o asemenea asigurare decat intr-un spot tv.