Bomba de la Hiroshima

Postat la 07 aprilie 2008 41 afişări

Sa o luam cu inceputul. Personal, imi plac japonezele. Imi plac si crossoverele sau SUV-urile. Cred ca fiecare trebuie sa stabileasca din capul locului ce ii place si ce nu, inainte de a cumpara o masina. Pentru ca, de cele mai multe ori, trebuie sa facem compromisuri: nu poti sa stai prea mult la soare fara sa te arzi; nici la filme nu te poti uita o zi intreaga fara sa te usture ochii. Deci trebuie sa stii ce vrei de la o masina, fara sa incepi sa te plangi mai tarziu ca ii lipseste asta si cealalta.

Daca vrei o masina cuminte, economica, cu un aspect domestic si cu care sa nu iesi in evidenta in traficul aglomerat, va trebui sa privesti in alta parte.

Mazda CX-7 este exact ceea ce nu cauti tu. Este cel mai "rau" crossover de pe piata, suge benzina din rezervor ca un burete, arata ca o masina sport, din toate unghiurile din care ai privi-o si toata lumea intoarce capul dupa tine in trafic. Daca esti timid, s-ar putea chiar sa rosesti la volanul lui CX-7.

Motor

Aici am vrut sa ajung. Aceeasi motorizare folosita pe Mazda 6 MPS sau Mazda 3 MPS, 2,3 litri DISI Turbo, injectie directa si patru cilindrii, isi face treaba exemplar pe masina de 1,8 tone. Personal mi-a placut cel mai mult in treapta a patra, undeva la 2.700 ?2.800 rpm, cand simti cum esti catapultat spre viteza maxima de 210 km/h.

260 de cai putere (la 5.500 de rpm), opt secunde pana la suta, un cuplu maxim de 380 Nm (la 3.000 de ture) sunt cateva argumente puternice daca vrei o masina sportiva. Si atunci e clar ca nu te mai intereseaza foarte mult consumul: peste 13 litri la suta de km in afara si probabil peste 20 in oras.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Bomba,
de,
la,
Hiroshima
/arta-si-societate/lifestyle/bomba-de-la-hiroshima-4074141
4074141
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.