Bomba de la Hiroshima
Sa o luam cu inceputul. Personal, imi plac japonezele. Imi plac si crossoverele sau SUV-urile. Cred ca fiecare trebuie sa stabileasca din capul locului ce ii place si ce nu, inainte de a cumpara o masina. Pentru ca, de cele mai multe ori, trebuie sa facem compromisuri: nu poti sa stai prea mult la soare fara sa te arzi; nici la filme nu te poti uita o zi intreaga fara sa te usture ochii. Deci trebuie sa stii ce vrei de la o masina, fara sa incepi sa te plangi mai tarziu ca ii lipseste asta si cealalta.
Mazda CX-7 este exact ceea ce nu cauti tu. Este cel mai "rau" crossover de pe piata, suge benzina din rezervor ca un burete, arata ca o masina sport, din toate unghiurile din care ai privi-o si toata lumea intoarce capul dupa tine in trafic. Daca esti timid, s-ar putea chiar sa rosesti la volanul lui CX-7.
Motor
Aici am vrut sa ajung. Aceeasi motorizare folosita pe Mazda 6 MPS sau Mazda 3 MPS, 2,3 litri DISI Turbo, injectie directa si patru cilindrii, isi face treaba exemplar pe masina de 1,8 tone. Personal mi-a placut cel mai mult in treapta a patra, undeva la 2.700 ?2.800 rpm, cand simti cum esti catapultat spre viteza maxima de 210 km/h.
260 de cai putere (la 5.500 de rpm), opt secunde pana la suta, un cuplu maxim de 380 Nm (la 3.000 de ture) sunt cateva argumente puternice daca vrei o masina sportiva. Si atunci e clar ca nu te mai intereseaza foarte mult consumul: peste 13 litri la suta de km in afara si probabil peste 20 in oras.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro