Brandul favorit al lui Basescu, Paul & Shark, a mers bine in 2009. Si nu e singurul

Postat la 20 ianuarie 2010 340 afişări

Victimele crizei au fost scoase in evidenta pe tot parcursul anului trecut. Dar nu e rau sa recunoastem ca mai exista si antreprenori fericiti, sau macar multumiti.

Previziunile specialistilor in tendinte, care anticipau ca piata de lifestyle si de divertisment vor fi printre cele mai active pe parcursul anului trecut s-au adeverit. In ciuda schimbarii comportamentului de consum, moda, divertismentul sau delicatesele au fost destul de dinamice, iar unii dintre antreprenori se felicita acum pentru decizia de a investi.

Cand Alessandro Amato si Marian Mihart, doi dintre actionarii magazinelor de orologerie si bijuterii Cellini, investeau, la finalul lui 2008, 250.000 de euro in deschiderea primului boutique Paul&Shark din Romania, decizia parea curajoasa in contextul pietei. Brandul, creat in Italia in 1921, cu un portofoliu de colectii vestimentare casual pentru barbati, femei si copii, avea deja o baza de date cu 500 de clienti fideli romani, care isi faceau cumparaturile din magazinele Paul&Shark din orase precum New York, Milano, Paris sau Viena.

Pentru magazinul din Romania, afacerile au crescut treptat si, o data cu fidelizarea clientilor si cu experienta, lucrurile au evoluat mai bine decat se asteptau. "Am fost bucurosi sa constatam un interes crescut, drept pentru care in luna noiembrie am extins magazinul din Calea Victoriei la circa 80 mp. In acest fel, colectiile sunt mai bine reprezentate si mai eficient expuse, iar clientii se simt mai confortabil intr-un spatiu mai larg", spune Raluca Banciu, director general al Alliance International, compania care detine magazinul.

Managerul spune ca luna cea mai buna a anului a fost decembrie, urmata de octombrie si aprilie. "Avem o lista de aproximativ 1.500 de clienti. Cei mai multi revin lunar sau o data la 2 luni", sustine Banciu. Astfel incat, in 2009 magazinul a depasit estimarile de vanzari de 500.000 de euro de la inceputuri. "In 2010 ne asteptam la un nivel cel putin egal celui de anul trecut. Semnele sunt bune, intrucat acum, la inceput de an, constatam o crestere a vanzarilor cu 20%", conchide managerul.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/brandul-favorit-al-lui-basescu-paul-shark-a-mers-bine-in-2009-si-nu-e-singurul-5343671
5343671
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.