Cum arată cea mai în vogă poşetă a sezonului (GALERIE FOTO)
Sezonul cumpărăturilor de Crăciun este o perioadă numai bună ca să lansezi produse pe care clienţii (şi) le pot face cadou. O astfel de iniţiativă a avut retailerul britanic Selfridges, care a lansat o gamă de genţi de damă aurite, într-o ediţie special produsă pentru comercializarea în magazinele sale.
Articolul cel mai remarcabil din această gamă este o poşetă în formă de pungă de chipsuri, creată de către Anya Hindmarch şi care costă nici mai mult, nici mai puţin de 60.000 de lire sterline, fiind realizată din aur masiv de optsprezece carate şi prevăzută cu lănţişor suflat cu aur pe post de curea de umăr.
Poşeta, pentru a cărei confecţionare sunt necesare până la patru luni, poate fi personalizată cu numele viitoarei posesoare sau cu un mesaj şi se poate comanda şi în varianta de aur roz sau alb. Până acum s-au afişat în public cu poşeta respectivă vedete ca Solange Knowles sau Emma Watson, scrie evoke.ie, care precizează că au fost scoase pe piaţă şi replici mai ieftine, în diverse culori metalizate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro