Mâncarea, în lumea modei: bluze cu spaghete sau fuste cu sushi
Să-ţi pui mâncarea pe tine nu era o idee bună până nu demult, dacă doreai să nu pari neglijent. Astăzi însă te poţi afişa liniştit cu lista de bucate sau doar un singur preparat, aşa cum o arată diverse companii producătoare de îmbrăcăminte sau accesorii.
Mâncarea a intrat în atenţia lumii modei, pornind de la firmele mai mici şi ajungând la cele importante, scrie Wall Street Journal. Au apărut deja articole vestimentare şi accesorii cu spaghete pe ele, create de casa italiană Etro, ori fuste cu sushi. Un preparat foarte popular, cel puţin în SUA, taco, apare acum pe tot mai multe haine sau accesorii. Tendinţa a pornit după lansarea, în 2015, a unui emoji în formă de taco, preparat care, conform unor statistici, s-ar afla între primele cinci comandate în restaurantele din SUA.
Emoji-ului i-au urmat hăinuţe pentru bebeluşi, cum ar fi cele de la Xenotees, inscripţionate cu ”taco“, poşetuţe în formă de taco de la Capelli New York sau de dubiţă care prepară şi vinde aşa ceva de la Kate Spade, diverse modele de ochelari de soare cu rama decorată cu taco de la Gasoline Glamour sau tot felul de tricouri şi şosete cu taco şi chiar şi covoraşe, şervete şi prosoape.
Cumpărătorii de astfel de articole sunt fie mari consumatori de taco, ei recunoscând că un tricou tematic îi ajută la capitolul socializare, fie cei care asociază preparatul cu California şi stilul relaxat de viaţă de acolo prezentat de reviste, care nu uită să includă în paginile lor imagini cu vedete care stau, ca oamenii de rând, la coadă la taco.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro