O idee simplă de marketing pentru saloanele de frumuseţe
Dorinţa de a arăta cât mai bine vine în cazul majorităţii femeilor şi cu mult stres, atunci când trec pragul unui salon de frumuseţe, din cauza dificultăţii de exprimare a dorinţelor faţă de personalul care trebuie să le îndeplinească.
Din acest motiv, un număr mare de astfel de saloane au găsit o modalitate prin care să le uşureze alegerea celor care le trec pragul, scrie the New York Times. Clientele care vin la salon sunt întâmpinate cu nişte cataloage în care sunt prezentate coafuri, machiaje şi modele de manichiură din care să aleagă, după care să transmită personalului alegerea.
Acest demers al saloanelor a fost bine primit de doamne şi domnişoare, multe dintre ele femei de carieră ocupate, pentru că, pe lângă faptul că le-a uşurat procesul de decizie asupra look-ului dorit, le permite să fie aranjate după ultima modă fără să fie nevoie să-şi bată capul încercând să se ţină la curent cu ultimele tendinţe.
Mai mult, alegerea unei opţiuni din catalog reduce timpul petrecut la salon şi le permite clientelor să-şi facă o idee foarte clară despre cum va arăta coafura sau manichiura respectivă, chiar dacă există şi diferenţe în modul de lucru al celor care ocupă de ele; mare parte dintre femei preferă predictibilitatea în locul unei surprize de la final, care s-ar putea să nu le placă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro