SAP sponsorizează Team Liquid, una dintre cele mai de succes echipe de sporturi electronice

Autor: Florin Casota Postat la 17 aprilie 2018 47 afişări

SAP a încheiat la începutul lunii aprilie un contract de sponsorizare de 3 ani cu Team Liquid , în urma căruia platforma SAP HANA va fi utilizată pentru analizarea volumului de date generate în cadrul sesiunilor de joc, pentru îmbunătăţirea performanţelor sportivilor şi a echipei.

SAP sponsorizează Team Liquid, una dintre cele mai de succes echipe de sporturi electronice
Parteneriatul cu Team Liquid este prima colaborare pe care SAP o încheie cu o organizaţie profesionistă de sporturi electronice. SAP va colabora cu Team Liquid pentru dezvoltarea de software bazat pe datele generate în timpul jocurilor, ceea ce îi va ajuta pe specialiştii Team Liquid să analizeze randamentul echipelor şi al jucătorilor, în vederea îmbunătăţirii rezultatelor şi recrutării de noi sportivi talentaţi. 
 
"SAP a analizat îndelung piaţa şi ecosistemul Esports înainte de a alege să colaboreze cu Team Liquid, una dintre cele mai de succes echipe în domeniu. Sporturile electronice oferă o posibilitate inedită de deschidere către un public tânăr, pasionat de tehnologie şi talentat, practic, tot ce ne dorim de la viitorii specialişti SAP. ", a declarat Stefan Ries, Director HR, SAP.
 
"Există o cerere puternică pentru software de date şi de analiză semnificativă în sporturile electronice. Pentru Team Liquid, performanţa competitivă este esenţială, iar tehnologia inteligentă şi datele generate de jucătorii noştri ne oferă cele mai bune instrumente posibile pentru analiză şi îmbunătăţire", a declarat Victor Goossens, co-CEO, Team Liquid.
 
Team Liquid are peste 70 de sportivi care concurează în 13 jocuri distincte, inclusiv în cele mai populare discipline: DOTA 2, League of Legends şi CS:GO.
 
 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.