Artă după schi
Nu poţi să faci sport toată ziua chiar dacă te-ai dus într-o staţiune de schi, trebuie să te mai şi relaxezi şi să te odihneşti din când în când, motiv bun pentru galerii de artă să-şi aleagă ca loc de activitate destinaţii foarte populare de sporturi de iarnă.
De ceva ani, peisajul acestora include şi artă printre magazine de diverse produse, restaurante sau brutării, galeriile expunând tot felul de lucrări chiar şi în afara sezonului, scrie Financial Times. Galeriile nu doar reuşesc să atragă atenţia asupra artiştilor pe care-i promovează, ci să şi vândă, dat fiind că preţul ridicat al proprietăţilor din staţiunile de schi de lux atrage persoane cu un anumit nivel financiar, care pot fi şi iubitoare de artă şi dispuse să-şi înceapă sau să-şi completeze colecţia. Unii comercianţi de artă aleg să testeze mai întâi potenţialul locului, deschizând galerii improvizate pe timp de vară, înainte de a se hotărî să se instaleze permanent. Un alt motiv pentru care galeriile de artă sunt atrase de staţiunile de schi este acela că acolo clienţii existenţi sau cei potenţiali au mai mult timp la dispoziţie, fiind în vacanţă, şi ca atare pot să stea să cerceteze ce le place şi să cumpere şi în funcţie de acest criteriu, nu numai ca investiţie.
În plus, şi cei care locuiesc în staţiunile de schi doresc să cumpere lucrări de artă şi să-şi alcătuiască o colecţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro