Aşa să tot faci provizii
Pe lângă optimişti sau oameni nepăsători în privinţa viitorului, există şi o categorie care se aşteaptă să prindă Apocalipsa, fie provocată de zombi, ca în anumite seriale populare, fie de vreun dezastru natural ori de vreun război.
De această din urmă categorie încearcă să profite diverse companii, oferind fie buncăre mai mult sau mai puţin luxoase, fie provizii care să le-ajungă supravieţuitorilor ceva vreme. O astfel de iniţiativă, scrie The Independent, a avut retailerul american Costco, care a pus în vânzare un set de provizii de supravieţuire în valoare de 6.000 de dolari, gândit să-i ajungă unei familii pentru un an.
Pachetul, denumit Nutristore One-Year Premium Food Kit conţine, susţine firma, 36.000 de porţii de mâncare, unele dintre produse fiind bune de consumat şi după 25 de ani, şi este alcătuit din alimente variate, cum ar fi legume şi fructe liofilizate (congelate şi apoi uscate) ori conserve.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro