LIVE: ZF Real Estate by Storia - De la mirajul comisionului la meseria asumată: ce face diferenţa în imobiliare în 2025?

Aur lichid

Postat la 04 decembrie 2022 46 afişări

Aur lichid

Apărută ca o glumă atunci când un american s-a decis să renunţe la serviciu şi să-şi urmeze visul de a-şi deschide propria afacere, o sticlă de whisky cu o formă aparte a ajuns să facă parte dintr-o gamă de articole în ediţie limitată lansată de o echipă profesionistă de fotbal american, scrie SFGate. Mai precis, atunci când întreprinzătorul Elliott Gillespie şi-a anunţat intenţia de a porni o afacere cu whisky, un prieten i-a zis în glumă că i-ar trebui vreo câteva lingouri de aur ca s-o poată finanţa, iar lui i-a venit ideea de a crea o sticlă care să semene a lingou de aur ca semn distinctiv al băuturii comercializate şi astfel a apărut Gold Bar Whiskey. Sticla-lingou a atras atenţia unui oficial al echipei profesioniste de fotbal american 49ers din San Francisco, aflat din întâmplare într-un magazin în care se făcea o degustare de whisky Gold Bar, după care între echipă şi companie s-a încheiat un parteneriat prin care s-a produs o ediţie limitată care marca două aniversări ale 49ers.

 

 


 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
AFACERI,
Aur lichid,
whisky,
bar,
fotbal american
0 of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori