Ca la carte
Moda se face cunoscută nu numai cu arta, ci şi cu literatura, ca să ajungă la clienţii iubitori de carte. Prada a apelat la scriitoarea americană Otessa Mosfegh pentru o carte de povestiri în ediţie limitată intitulată „Ten Protagonists” şi inspirată de nişte fotografii în care actriţa Carey Mulligan poartă cele mai noi creaţii ale casei de modă, lansată pentru a promova colecţia de primăvară-vară 2025, scrie Wall Street Journal. Tiffany & Co s-a promovat cu o serie de panouri publicitare cu citate din autori de romane de dragoste, în timp ce alte companii din industria modei şi accesoriilor au preferat să profite de cluburile de carte online ale unor vedete sau influenceri. DKNY a amenajat chiar şi minibiblioteci asemănătoare cu automatele de vândut presă, la New York, Londra şi Milano, de unde lumea poate să ia şi să lase cărţi.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA