Ca la carte

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 22 martie 2025 27 afişări

Ca la carte

Moda se face cunoscută nu numai cu arta, ci şi cu literatura, ca să ajungă la clienţii iubitori de carte. Prada a apelat la scriitoarea americană Otessa Mosfegh pentru o carte de povestiri în ediţie limitată intitulată „Ten Protagonists” şi inspirată de nişte fotografii în care actriţa Carey Mulligan poartă cele mai noi creaţii ale casei de modă, lansată pentru a promova colecţia de primăvară-vară 2025, scrie Wall Street Journal. Tiffany & Co s-a promovat cu o serie de panouri publicitare cu citate din autori de romane de dragoste, în timp ce alte companii din industria modei şi accesoriilor au preferat să profite de cluburile de carte online ale unor vedete sau influenceri. DKNY a amenajat chiar şi minibiblioteci asemănătoare cu automatele de vândut presă, la New York, Londra şi Milano, de unde lumea poate să ia şi să lase cărţi.

Știu pe ce lume trăiesc

Ești de acord ca, prin lege, să se înființeze funcția publică Avocatul Copilului?

Sunt de acord cu termenii si conditiile

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
MODA,
accesorii,
c arte
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori