Chibrituri de altădată
Instrumente publicitare pe vremea când regulile privitoare la fumat erau mai permisive ca în ziua de azi, cutiile de chibrituri cunosc o creşte a cererii în ultima vreme din partea celor care doresc să şi le adauge în colecţii.
Cei atraşi de asemenea obiecte în ziua de azi sunt în special tinerii care caută cutii de chibrituri personalizate de la baruri, restaurante, hoteluri sau magazine care le ofereau pe vremuri mai mult fumătorilor, scrie Wall Street Journal.
Pasiunea nou descoperită a tinerilor este alimentată de reţele de socializare online pe care apar ilustraţii folosite pe cutiile de chibrituri, precum şi de branduri de modă care lansează accesorii sau articole vestimentare cu imagini sau care chiar au în componenţă cutii de chibrituri (de exemplu un portofel de la Kate Spade sau o rochiţă de la Dauphinette). Colecţionarilor le place să se şi laude online cu ce au reuşit să adune şi îşi expun colecţiile şi la loc de cinste în case. De tendinţă profită diverse localuri care au grijă să ţină la intrare un bol cu cutii de chibrituri pe care să le la clienţii drept suvenir, dar şi firmele specializate care inscripţionează asemenea articole. Pe lângă cererea crescută din partea restaurantelor, barurilor sau hotelurilor, acestea sunt căutate şi pentru a personaliza cutii de chibrituri pentru evenimente sau pentru acasă, existând persoane care cumpără pentru a le împărţi celor care celor care le calcă pragul la vreo petrecere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro