Clienţii îi ai cum ţi-i creşti, iar ca să ajungi la o parte din ei, trebuie să te adaptezi
Clienţii îi ai cum ţi-i creşti, iar ca să ajungi la o parte din ei trebuie să te adaptezi, după cum consideră, mai recent, diverşi producători auto, care şi-au îndreptat atenţia către companii din industria modei.
Dat fiind că anumite studii cu privire la piaţa de automobile din SUA, cel puţin, au arătat că jumătate din persoanele care cumpără maşini sunt în vârstă de 54 de ani sau chiar mai mult, în timp ce procentul cumpărătorilor în vârstă de 34 de ani sau mai puţin se situa la 14% în 2017, companiile auto s-au gândit că e cazul să ia măsuri. Mulţi dintre tinerii de azi, scrie Wall Street Journal, preferă să circule cu maşinile comandate prin intermediul aplicaţiilor de transport alternativ ca Uber şi Lyft în loc să-şi ia propriul autovehicul.
Ca atare, producători ca BMW sau Porsche şi-au căutat parteneri în lumea modei urbane („streetwear”) , încheind parteneriate cu Kith sau Aimé Leon Dore şi încercând să atragă atenţia asupra unor modele clasice ale lor cu ajutorul creatorilor de modă ale acestor firme, dar nu numai. La începutul anului a fost prezentat într-o expoziţie un Porsche 964 Coupé restaurat după dorinţa fondatorului Aimé Leon Dore, Teddy Santis, iar mai nou BMW a anunţat ediţie limitată a modelului M4 pe care şi-a lăsat amprenta Kith şi care s-a epuizat, în ciuda preţului de peste 100.000 de dolari. Ca să atragă tinerii, casele de modă au creat şi diverse articole vestimentare cum ar fi geci, hanorace, tricouri, pulovere, şepci, brelocuri sau umbrele în cadrul parteneriatul cu producătorii auto, în ideea că publicul căruia i se adresează va cumpăra aceste produse şi va fi mai uşor de convins să cumpere şi maşini pe viitor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro