Cu ceasul de gât
Moda revine periodic, ceea ce se poate spune şi despre o tendinţă în domeniul bijuteriilor, în ultima vreme remarcându-se un interes crescut din partea producătorilor de bijuterii de lux sau chiar din partea cumpărătorilor la licitaţii pentru ceasurile-pandantiv, conform New York Times. Astfel, la o licitaţie de la Geneva de luna trecută, casa Sotheby’s a vândut un colier cu ceas semnat Cartier, suma plătită pentru colierul cu smaralde şi diamante fiind de peste 350.000 de franci elveţieni, mai mare decât estimările de dinaintea licitaţiei. Casa Dior a lansat două modele de ceasuri-pandantiv în cadrul colecţiei sale Gem Dior, iar Chanel a prezentat recent astfel de ceasuri din colecţia sa Mademoiselle Privé. Pandantivul Chanel se prezintă sub forma unei colivii cu două păsări în ea, ceasul fiind ascuns sub fundul acesteia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro