De la maşini la genţi
Experienţa în domeniul proiectării de automobile îţi poate da un avantaj competitiv atunci când îţi îndrepţi atenţia spre industria modei, mai precis spre accesorii, aşa cum o arată compania Von Holzhausen.
Proprietara acesteia, Vicki von Volzhausen, a lucrat ca proiectant în Europa pentru Audi sau Mercedes-Benz înainte de a trece la accesorii, ceea ce, susţine ea, i-a permis să cunoască întreg procesul de producţie de la proiectare la fabricare, experienţă pe care a aplicat-o în construirea afacerii sale cu genţi, scrie LA Times.
Tot experienţa din industria auto i-a permis să găsească şi materialul potrivit pentru o nouă colecţie de genţi, pe care şi-a dorit-o nu numai frumoasă, dar şi foarte rezistentă în timp, pe care l-a denumit Technik Leather (”piele tehnică“). Acesta are aspect de piele, dar nu provine de la animale, nu se pătează, nu se zgârie repede, rezistă la apă şi este mai uşor decât pielea obişnuită, având însă un cost destul de mare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro