Din maşină în casă
Mărcile de lux din domeniul auto nu se mai mulţumesc doar să-şi pună sigla pe maşini şi eventual pe produse cum ar fi machete ale modelelor lor, prosoape sau căni, ci îşi îndreaptă atenţia şi spre casele clienţilor, scrie Financial Times.
În ultimii ani au apărut game de mobilă realizate în colaborare cu firme specializate în mobilier de lux şi diverşi designeri, mai noi sau mai vechi în branşă, astfel încât astăzi se poate lucra la un birou Bentley sau sta pe o canapea Lamborghini ori Bugatti, dar nu numai. Producătorii auto susţin că s-au simţit încurajaţi să facă acest pas de cererea mare din partea clienţilor, care doreau să regăsească în locuinţele lor ceva din calitatea maşinilor de lux şi din senzaţia pe care o au când merg cu acestea. Un alt motiv este şi dorinţa de a extinde baza de clienţi dincolo de cumpărătorii de automobile.
Unii dintre producători au mers chiar mai departe, gândind şi soluţii locative şi astfel au apărut şi proiecte imobiliare, la Miami sau Dubai, deja date în folosinţă sau aflate în construcţie, cum ar fi Porsche Design Tower, Aston Martin Residences, Bentley Residences sau Bugatti Residences. Pe lângă posibilitatea de a-şi lua maşina în casă, cumpărătorii pot opta pentru mobilă de la brandurile lor preferate de maşini sau chiar să aleagă şi o propunere de design interior la momentul achiziţiei, ca în cazul Aston Martin Residences.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro