Galerii de vreme nouă
Odată cu Brexitul au dispărut o parte din clienţii galeriilor de artă britanice, clienţi proveniţi din Uniunea Europeană, care n-au vrut să se complice cu hârtii şi taxe în plus. Unele s-au închis, iar în locul lor au apărut galerii mai mici, foarte atente la cheltuieli, scrie New York Times.
O astfel de mică galerie este Guts Gallery din Londra, pornită de o artistă fără posibilităţi într-o sală pusă la dispoziţie de patronul pubului la care lucra. Galeria, care expune artişti slab reprezentaţi, a funcţionat în mai multe spaţii temporare până şi-a găsit un sediu permanent, vizavi de nişte ateliere auto dintr-o zonă o oraşului, reuşind să fie profitabilă. Poate cel mai bun exemplu este Ginny on Frederick, care funcţionează în spaţiul ocupat cândva de un mic magazin de sandviciuri, care a dat faliment din cauza pandemiei. Interiorul este spartan, cu pereţi şi podea placate cu faianţă, iar proprietarul expune lucrări ale unor artişti contemporani, care pot fi achiziţionate la un preţ de până la 10.000 de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro